Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hellbillies - The Claw


Anbefalte innlegg

Søk etter originalen, litt enklere å finne. Tror jeg har den et sted faktisk, i papirform. The Beak/The Claw av Jerry Donahue. Mener Hellbillies sin versjon er meget tro mot originalen.

Etter et lite søk kan det se om som dette er en "standardlåt". Jerry Reed har også spilt den, i 1966. Vanskelig å si om det er samme låt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Claw er skrevet av Jerry Reed, The Beak/The Claw er Jerry Donahues (fra The Hellecasters) versjon av denne låta, som ligger på den første plata "Return of the Hellecasters". Øystein Sunde har også spilt den inn under navnet "Klå", men jeg synes Donahues versjon er den ultimate. Det har vært linket til filmsnutter her på forumet tidligere der Donahue spiller et utdrag fra The Beak/The Claw. Du finner taben på http://www.powertabs.net/pta.php?page=song,10267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

men den er Expired for lenge siden.. Du kan ikke bare laste opp den tabben da ??

Powertabsinitroen ligna ikke i det hele tatt.. Håper den andre gjør det, men ellers var den fin :)

Uff.. Trodde jeg var i den forrige posten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.