Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Fender Strat


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Fettski!! Duo tone, er ikke det to typer plank? Gratulerer - Sherwood Green er veldig kult. Husk peter pan-lue når du spiller.

Tror det er or i midten og ask på vingene. Mojo kanskje men gitaren er fet. Tar med grønne tights neste jobb ;)

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!! Utrolig feit Strat. Ble den tilfeldigvis solgt ny på Guitar Workshop på Bekkestua for noen år siden?

Jeg har en 50´s Duotone Tele med or-ask-or i kroppen. Har aldri hatt en Tele som låter så stort og fint. Den har håndvikla og signerte pickups av Abby. Kan være din Strat også har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!! Utrolig feit Strat. Ble den tilfeldigvis solgt ny på Guitar Workshop på Bekkestua for noen år siden?

Jeg har en 50´s Duotone Tele med or-ask-or i kroppen. Har aldri hatt en Tele som låter så stort og fint. Den har håndvikla og signerte pickups av Abby. Kan være din Strat også har det?

Jeg vet ikke hvor denne kom fra opprinnelig men den har Abby`s. Låter fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar workshop hadde en som lignet. Jeg brukte noen uker på å skrape sammen de 34 000 de skulle ha, og når jeg kom for å kjøpe var den borte. Husker ikke hvem som bygget den, men den var masterbuildt. Heldigvis hadde Trond andre gitarer, å friste med, så jeg slapp å bære med meg pengene hjem igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.