Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innstallere P90-pup i bridge pos. på en Strat


Mikke

Anbefalte innlegg

Var veldig fornøyd med SH-4 i en Strat-type gitar jeg hadde tidligere, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde prøvd meg på en P90 (i humbucker-format) i din sjanger. Låter pokker så tøft! (Driver med det samme som deg, så er det nevnt). Brukte tidligere en Jaguar med Dream90 fra GFS, og de låter kanon ift prisen. Ville prøvd om du har tiden og et par hundrelapper til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit. Ble sittende utover natta og se på Rig Rundowns på youtube. Alle de feteste gutta har jo P90's og ikke humbuckere.. Begynner å lure på om jeg heller skal gå for SD PhatCats (P90 i hum-format) til straten, og samtidig prøve bytte ut LP studioen i en LP junior med "ekte" P90..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å pakke en P90-bobbin inni et humbuckerdeksel pga. de fysiske forskjellene, men de er ikke så veldig langt unna lydmessig. Prøv en GFS Mean 90, den koster lite og jeg tviler på at du blir skuffet. Jeg syns den låter minst like bra som SD Phat Cat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.