Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rytmegitarist/vokalist søker band/andre musikere i Trondheim


hml93

Anbefalte innlegg

Er en 22 år gammel mann, 93-modell, som nylig har flyttet til og studerer i Trondheim. Ser etter andre musikere å spille med, både coversanger og eget materiale. Har ikke så veldig mye banderfaring, men har spilt litt med andre uten at det har blitt noe veldig seriøst ut av det. Jeg kan spille noe leadgitar også, men det er rytme og riff som er det jeg liker best å spille selv.

Når det gjelder musikksmak så er jeg for tiden mest interessert i metalsjangeren, band jeg liker godt er Pantera, Metallica, Megadeth, Anthrax, Down, Superjoint Ritual, Testament, Alice in Chains og Iron Maiden. Liker også hardrock-band som Guns n roses og AC/DC, så hardere musikk kan jeg ihvertfall si at jeg er mest interessert i å spille.

Når jeg skriver vokal, så er det ikke sånn at jeg i første grad ser etter å bli vokalist. Men liker også å synge, og om det skulle være interesse for en i posisjon som rytmegitarist/vokalist, eller bare vokalist, så er jeg åpen for å kunne prøve meg ihvertfall. Jeg har ikke hatt sangtimer men har sunget litt med noen av de jeg har spilt med før, så det jeg kan er selvlært. Men vurderer å sjekke ut vokalkurs her i byen. Vokalister jeg er stor fan av, og prøver å synge i lik stil som, er James Hetfield, Dave Mustaine, Phil Anselmo og Layne Staley.

Ta enten kontakt med meg her eller på facebook (Håkon M. Løvik) om dette skulle være aktuelt, håper på positiv respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei! Jeg leter også etter noen å spille med i Trondheim. Enten å finne noen å starte band med, eventuelt bare jamme. Spiller for det meste elektrisk. Har litt banderfaring, men ikke all verden. Liker å spille lead. Synger litt også og spiller akustisk. Hører på ALT forskjellig, men mye metalcore som The Amity Affliction, Sleeping With Sirens, A Day To Remember, Bring Me The Horizon, Asking Alexandria osv. Digger seff også Guns N' Roses, Iron Maiden og mange andre oldschool band. Julian Liebeck på Face. Har også en YouTube-Channel. Peace. https://www.youtube.com/channel/UCWzxHMcRgY_NWgOmtVqLOMQ

Endret av SCHellraiser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.