Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[Spørsmål] Pris på 3 år gammel Epiphone Les Paul Standard


Fredrik

Anbefalte innlegg

Synes jeg solgte min litt for billig ;) Men trengte pengene sårt der og da. Gitarpriser er påvirket av mange ting, original pris, stand, evt sjeldenhet, hvor mye selger trenger å få solgt den ;) ++ Ingen fasit-svar på gitarpriser. Jeg bruker uansett å sjekke opp med folk før jeg kjøper meg musikkutstyr, hvor mye de mener det burde ligge i pris osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epiphone LP Standard har veil. pris på 5195,- men du får den for 4650,- hos sound1.no. Derfor tenker jeg at du er fryktelig innbilsk hvis du tror noen vil gi 4000 for den. Ingen bryr seg om hva gitaren kostet for 3 år siden - har den sunket i pris så er det et tap du må leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdien øker jo selvsagt med forbedret hardware. Men når jeg kjøper gitar, liker jeg bedre å betale litt mindre for selve gitaren, og så deretter selv velge hvilke pickups jeg vil klaske inn. Å betale 2000 ekstra for en brukt gitar, når det etterpå innebærer at jeg må bruke tid og krefter på å få solgt pickupene som du tidligere byttet, og så kjøpe nye for å sette inn, er bare dumt. Vil derfor anbefale deg å ta ut seymour duncan pickupene og selge dem separat - det vil du sannsynligvis få mere penger for også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.