Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner for andre gang.


Baxter

Anbefalte innlegg

Hei, takk for et flott forum.

Jeg spilte litt gitar i min spede ungdom, men alt ble lagt på hylla til fordel for kariere i forsvaret og senere i det sivile. Jeg er nå farlig nært 40 og har en sønn på 6 som ønsker å lære å spille gitar.

Derfor fant jeg ut at det aldri er for sent å starte på nytt, jeg må ærlig innrømme at bortimot alle gamle "kunster" var glemt.

Jeg kjøpte derfor en billig strat til hver av oss for å lodde stemningen, og joda det slo an, så nå er billigstrattene moddet litt og sønnen min kan spille Smoke on the water og Ironman på E-strengen, noe jeg er mektig stolt av. Ser frem til å benytte forumet flittig fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for et flott forum.

Jeg spilte litt gitar i min spede ungdom, men alt ble lagt på hylla til fordel for kariere i forsvaret og senere i det sivile. Jeg er nå farlig nært 40 og har en sønn på 6 som ønsker å lære å spille gitar.

Derfor fant jeg ut at det aldri er for sent å starte på nytt, jeg må ærlig innrømme at bortimot alle gamle "kunster" var glemt.

Jeg kjøpte derfor en billig strat til hver av oss for å lodde stemningen, og joda det slo an, så nå er billigstrattene moddet litt og sønnen min kan spille Smoke on the water og Ironman på E-strengen, noe jeg er mektig stolt av. Ser frem til å benytte forumet flittig fremover.

Hei, og velkommen! Jeg var litt i samme båt som deg, bortsett fra at jeg spiller kun akustistisk/klassisk. Kan trøste deg med at de gamle kunstene fra ungdommen kommer fort igjen hvis du begynner å spille hver dag (gjorde ihvertfall det det til meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.