Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist søkes for cover band


Grafraf

Anbefalte innlegg

Hei, vi er gjeng voksne karer som driver å starte cover band. Vi har idag trommer, gitar og bass men savner en tøff og litt røff vokalist. Vi spiller mye tøff rock, stoner, hard rock. Egentlig musikk for fulle bikere.
Vi bygger en repertoar på ca 25 låter og kan begynne å spille i 2016, eller tidligere om vi er klare.
Eksempelvis kan jeg sitere Clutch, Corrosion of Comformity, Down, Deep Purple, Black Sabbath og alt som kan falle i smak.
Vår ambisjon er ikke å bli rock stjerner, men å ha det gøy, veldig.
Vi er mellom 45 og 48.
Noen av oss har lang erfaring og mange kontakter ang. arrangementer og konserter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi er gjeng voksne karer som driver å starte cover band. Vi har idag trommer, gitar og bass men savner en tøff og litt røff vokalist. Vi spiller mye tøff rock, stoner, hard rock. Egentlig musikk for fulle bikere.

Vi bygger en repertoar på ca 25 låter og kan begynne å spille i 2016, eller tidligere om vi er klare.

Eksempelvis kan jeg sitere Clutch, Corrosion of Comformity, Down, Deep Purple, Black Sabbath og alt som kan falle i smak.

Vår ambisjon er ikke å bli rock stjerner, men å ha det gøy, veldig.

Vi er mellom 45 og 48.

Noen av oss har lang erfaring og mange kontakter ang. arrangementer og konserter.

Hei, jeg kan være interessert. Jeg er Amerikank og en rimelig erfaren vokalist og jeg bor litt sør for Oslo. Du kan kontakte meg på john.hartman700@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, jeg har en tøff rockestemme og er i 30-årene. Er det av interesse?

Heisann. Vi skal prøve 4 stk neste uke. Jeg kommer tilbake til deg etter det om resten av bandet ønsker å prøve flere, eller om ingen av dem passer. Tusen takk for at du viser interesse! Ha en fin halg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan være interessert. Jeg er Amerikank og en rimelig erfaren vokalist og jeg bor litt sør for Oslo. Du kan kontakte meg på john.hartman700@gmail.com

Hei John. Beklager såååå sent svar, det har vært litt ektisk i de siste. Vi prøver 4 stk neste uke. Jeg kommer tilbake til deg etter det. Keep on rockin'!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei John. Beklager såååå sent svar, det har vært litt ektisk i de siste. Vi prøver 4 stk neste uke. Jeg kommer tilbake til deg etter det. Keep on rockin'!!

Da har vi valgt en av de som kom. Takk for at du viste interesse. Ha en rocka helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.