Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søkes!


Nikzern

Anbefalte innlegg

Hey!

Vi er et punkrock band opprinnelig fra Asker som søker en motivert og sulten gitarist som er klar for å være med å spille live og å spille inn i studio. Vi holder til i Sandvika og kan tilby øvingslokale, teknisk kompetanse, studio og et hyggelig samarbeid! Vi er godt etablerte og har tilgang til det meste av det som måtte ønskes i forbindelse med musikkproduksjon. Vi har mye materiale og ønsker at du som føler deg klar til å gønne på og er interessert i å lage fet musikk og samtidig spille med tre hyggelige karer hiver deg på og blir med å teste ut kjemien og spillefeelen sammen! Ikke nøl hvis du føler at dette kunne vært noe for deg, her har du ingenting å tape, så bare å ta kontakt! :D

Mitt direkte nummer er: 41 46 75 13

Min mail: Nikzern@hotmail.com

Håper vi snakkes! :)

Endret av Nikzern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...
Den ‎08‎.‎01‎.‎2016 at 8.43, hartvigmarton skrev:

Hei,

Søker dere ennå?

Halla Hartvig!

Takk for svar på annonsen, vi har lenge søkt etter gitarist men har ikke fått tak i noen innen den tiden vi hadde satt opp at vi måtte ha det med tanke på innøving og arrangement av låter osv, så vi bestemte oss for å foreløpig bare være en trio, men hvis noe skulle endre seg i planene utover og du fortsatt er tilgjengelig og interessert så tar jeg kontakt! :) Takk igjen,

Mvh, Niklas James

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.