Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Devin Townsend-inspirert (ingen soloer)


ErlendB

Anbefalte innlegg

Hola! Lenge siden.

Har laga no Devin Townsend-inspirert i dag, siden det omtrent er det eneste jeg hører på om dagen. Synes miksen ble kul, hva synes dere?

ESP Horizon custom (open c)

Guitar Rig

Reaper

EZdrummer Metal Machine

+ en hel haug gratissynths.

Enjoy!

Endret av ErlendB
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel å si det samme som før. Veldig bra! Du er flink.

Samme som før inkluderer at jeg kan være gjerrig på ideer...? Dette er bare en samling riff egentlig. Kommer til å lage en ordentlig låt av det etterhvert. Men takk, ja!

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som alltid er det knall!

Selv om det er mye varianter på samme riffet synes jeg fortsatt at det var nok variasjon til å holde det spennende. Med litt tid og kjærlighet (og vokal) kan dette bli knakandes godt!

Takker! Gjenstår bare å finne en vokalist som kunne løfta dette til the next level.

Haha, var helt sikker på at det var Hyperdrive et halvt sekund.

Veldig kult da. Synes du har tatt soundet til Devin på kornet (bare at du burde dubbe gitarene et par-tre ganger til og doble alt med fire lag med synth).

Starter vel på samme grepet, hehe! Janei, hører at det blir litt lite med synths her. Gitarene er det allerede 5 lag på (to i hvert øre og en thickener), og delayen kunne kanskje vært litt mer tydelig. Ellers takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.