Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny skarptromme. Hvilken?


Soundmannen

Anbefalte innlegg

Hei! :)


Har ett til dels amatør studio som jeg per i dag har Tama Superstar slagverk i. Med litt eksperimentering av skinn, temping, stemming osv får jeg det til å låte helt ok egentlig, MEN skarpen låter... ja... drit rett å slett.

Så ønsker derfor å heller satse på en SKIKKELIG skarp med FET lyd i første omgang, å bytte ut resten over tid når økonomien strekker til.

Hva har folk av erfaring? Det går for det meste i rock'n roll. kanskje noe litt metal.

Budsjett? tjah... kan strekke meg ganske langt vis det virkelig er verdt det. 3-7 lapper kommer mann kanskje langt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det budsjettet bør du sjekke ut Ludwig Supraphonic, kongen av skarptrommer etter min mening, og kan brukes til alt. Ellers er DW Edge noe å sjekke ut, men er sjeldent DW dukker opp brukt, og det å få tak i nytt i Norge vet jeg ikke hvordan ligger an lengre.

Endret av MartheyG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei foklens! :)

Nå har jeg sittet halve helgen å leket med skarpen som jeg har. Etter bytting av skinn, mye stemming, prøving, feiling, justering av ,mikrofoner, osv osv så fikk jeg faktisk skarpen til å låte som jeg ønsket. Så ble dessverre ingen ny skarp, men takker for innspill :) blir nok prioritert andre oppgraderinger i stedet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.