Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et ærlig forsøk på Erotomania ;-)


perfect.element

Anbefalte innlegg

Jaja, satt og dilla litt med Cubase og noen backingtracks isted, bare for å ha noe å vise til hovedinstrumenlæreren min, så han ikke setter meg ned i standpunkt :mrgreen: Syns resultatet ble helt greit egentlig, så klart mye feil og dritt, men til tross for dette helt overkommelig å høre på :D

Lenge sida jeg har spilt inn/posta noe nå, så jeg syns det var på tide.

Flott hvis noen tar seg tida til å høre! :wink:

http://home.no.net/nikko156/brekk/Erotomania.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette absolutt er akseptabelt. Seff, det er noen slurvfeil, og du spiller også en feil nedgang i selve soloen, men ellers er det jo bra.

Man hører jo at nivået ditt er veldig høyt, men Erotomania er jo en driit vanskelig låt da :P:P

Synes det var bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gnome :wink:

Spilte jeg feil også? Pokker... jeg fikk vel panikk :D

"faenfaenfaen...hvakommernå, jeg husker ikke, å nei, det gikk jo så greit hittil,faefaenfaen" :mrgreen:

Har vært utrolig sløv på gitarspillinga i det siste, så jeg er bare fornøyd med at det ikke har blitt værre... skal ta seg opp på FHS ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjort noe med lyden på gitaren. Den ble veldig steril om du skjønner hva jeg mener. Kanskje ha litt mindre vreng på, evt om du har en kompressor så skru litt på den (synes det blir litt overkill). Og skru litt eq(som kan gjøres lett i Cubase). Blir bedre å høre på med en gang.

Jaja, skal ikke klage alt for mye.. hehe.. Er ellers enig med gnome, dette er absolutt akseptabelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle vennlige ord!

Ja, lyden blir faktisk ganske kjip har jeg merket.. får den faen ikke til å låte "ekte", når jeg kjører PODen rett i lydkortet... noen som har noen tips? (bortsett fra å "skaffe meg en røramp"? :mrgreen: )

Jeg syns faktisk den soloen der er en av de kulere shredsoloene til JP jeg 8) Men takk for komplimentet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle vennlige ord!

Ja, lyden blir faktisk ganske kjip har jeg merket.. får den faen ikke til å låte "ekte", når jeg kjører PODen rett i lydkortet... noen som har noen tips? (bortsett fra å "skaffe meg en røramp"?  :mrgreen: )

Jeg syns faktisk den soloen der er en av de kulere shredsoloene til JP jeg  8) Men takk for komplimentet!

JP? :oops:

Men du er jo tydeligvis god! Så rock on!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står så absolutt respekt av det her, selv om du til tider sliter litt.. Noen flere "takes" og du vil ta den. Detta fikser du ;)

Syns heller ikke lyden var så værst. Backintracket suger jo, men gitarlyden er helt grei i mine ører. Er det Pod XT du bruker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hyggelige svar alle sammen!

faen altså, jeg svetta som en gris etter å ha prøvd en drøss ganger på den greia der :D er ikke så teknisk som jeg var... har dabba litt av, men skal komme i form i løpet av sommerferien ja. ;)

Brukte POD 2.0 faktisk, helt akseptabelt egentlig... men fortsatt dødt, låter heldigvis hakket bedre live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.