Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trondheims musikkakademi


schpangen

Anbefalte innlegg

Ja, der vurderer jeg å starte. Det var tydeligvis ingen aldersgrense. Og når musikkskolen kun tilbyr 20 minutter i uka som øvingstid!!!ja, da høres akademiet VELDIG fristende ut.

Er det noen her på forumet som vet mer om dette opplegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du vil lære! vil du bli raskere, kan du bare sitte hjemme og øve, men hvis du vil lære mer teori og tja, det meste andre innen gitar synes jeg du skulle prøve en gang, men jeg har aldri vært i trondheim så jeg aner jo egentlig ikke hva jeg snakker om, bare pass på at du får no igjen for pengene;)

20. minutter er ikke akkurat lenge, så det er mulig det blir litt overkill!;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i sånt. Bli hjemme, spill gitar og drøm om å bli rockestjerne.  

Men det var bare et råd fra en langhåra slamp.

Hvorfor må du absolutt være sånn? Bare lurer :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i sånt. Bli hjemme, spill gitar og drøm om å bli rockestjerne.  

Men det var bare et råd fra en langhåra slamp.

Hvorfor må du absolutt være sånn? Bare lurer :?

Jeg gidder ikke å svare når du tydeligvis synes det er så negativt at jeg har et annet syn omkring teori enn det du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i sånt. Bli hjemme, spill gitar og drøm om å bli rockestjerne.  

Men det var bare et råd fra en langhåra slamp.

Hvorfor må du absolutt være sånn? Bare lurer :?

Jeg gidder ikke å svare når du tydeligvis synes det er så negativt at jeg har et annet syn omkring teori enn det du har.

Det å gå på et musikkakademi innebærer så mye annet en bare å lære teori hvis du trodde det! Kanskje Schpangen vil lære seg bedre teknikk eller andre spillemetoder, og faktisk litt teori også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ville lære seg teori er som å påberope seg fremtidig OL gull i sprint, men nekte og lære seg å gå. ;)

Kutt debatten om teori er "kult" eller ikke, det er åpenlyst at akademiet tilbyr blant annet teori. Samtidig er det mulig å vinkle spørsmål uten å lokke frem subjektive meninger. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Drit i sånt. Bli hjemme' date=' spill gitar og drøm om å bli rockestjerne.

Men det var bare et råd fra en langhåra slamp.[/quote']

Hvorfor må du absolutt være sånn? Bare lurer :?

Jeg gidder ikke å svare når du tydeligvis synes det er så negativt at jeg har et annet syn omkring teori enn det du har.

Det å gå på et musikkakademi innebærer så mye annet en bare å lære teori hvis du trodde det! Kanskje Schpangen vil lære seg bedre teknikk eller andre spillemetoder, og faktisk litt teori også!

Riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn på skole, du lærer mer og mer utdypende ting. Du behøver ikke å slutte å øve hjemme det er bare dumt. Jeg går musikk dans og drama og der får jeg gratis gitar opplæring på samme måte som sånne musikkskoler(de leier faktisk inn lærere fra kultur skola i byen) og har selv vurdert å begynne på kultur skola igjen så jeg får enda mer opplæring, men jeg er ikke sikker på om jeg orker eller om det blir for mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.