Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Selge Cubase programvare?


Magnus_SB

Anbefalte innlegg

Heisann. For en stund siden ble macen min ødelagt, den kom på service, alt ble selvfølgelig slettet og den ble oppgradert til nyeste versjon. (Altså 10.10 Yosemite eller noe sånt). Desverre funker ikke cubase på den versjonen av mac, så jeg har planer om å selge det. Men hvordan får jeg solgt det når jeg ikke lengre har det softelicenser programmet på macen? Er det bare å selge alle cdene, og alle serie- og activationnummere som fulgte med, eller er ikke det nok for å laste ned programmet for kjøperen?

har prøvd denne, men det gir ikke mening siden jeg ikke lenger har noe som har med cubase å gjøre på macen min.

https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/resale_wizard_software/registered/soft_elicenser/single_license.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Cubase har du?

Cubase sliter med Yosemite... Den leser versjon 10.10 som 10.1 som er for gammel og ikke støttet.

Du kan laste ned ett lite installasjonsprogram fra Steinberg sine sider som hjelper deg. Fungerer helt fint.

Jeg har Cubase 7.

Gidder ikke lete fram linken på iPad rett før sengetid, men den skal være grei å finne om du søker på emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubase AI5, som ikke støttes av Steinberg Application Installer tool for Yosemite heller (har allerede prøvd den). (https://www.steinberg.net/en/support/content_and_accessories/content_and_accessories_saitfy.html)

Derfor tenkte jeg at jeg kunne selge det til noen som f. eks. bruker Windows. Men det virker egentlig ikke som det heller er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.