Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva i alle dager har jeg kjøpt?


Anbefalte innlegg

Kjøpte i dag noe musikkutstyr av en kompis, som stod igjen etter en bar gikk konkurs.

Problemet er at hverken jeg eller kompisen min egentlig vet hva det skal brukes til.

Det vi lurer på er angående BSM 622 MKIII, Behringer DX 052 og Yamaha 01v. Spørsmålet er sa om dette er noe relevant musikkutstyr som har noe bruksområde i dag, eller om det rett og slett er for gammelt til å kunne benyttes av noen som helst.. Utstyret virker å være i OK stand, men mangler noen av disse "skyveknottene"

Link til finn-annonse:
http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=61431194&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha googlet litt-

BSM er en litt spesiell mikser som blant annet har innganger for telefonlinjer. Nærradio, er det første jeg tenker.

Behringeren er en DJ- sak, sikkert brukbar, men altså for platesnurrere. Slikt blir i og for seg ikke avlegs.

Yamahaen er en digital 24- kanals mikser. Virker den, er den nok en godbit som kan brukes lenge hvis den er i orden.

Skulle jeg eie noe av dette, er Yamahaen desidert førstevalget. Den har scene- memory, digital prosessor, nok kanaler til at det holder og i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for raskt og godt svar!

Etter litt undersøkelse viser det seg faktisk at den BSM mikseren er tidligere eiet av Radio Aalesund! Har dog ingen peiling på hva jeg skal med noe av dette, så om noen er interessert så kommer de nok snart opp for salg. Yamahaen fikk jeg ihvertfall til å starte opp, men forstod ikke en døyt av noen av funksjonene.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.