Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kamelot


Gnome

Anbefalte innlegg

Halla!

For et par uker siden var Bernt (Mr. Bungle) så snill å gi meg en brent kopi av The Black Halo; Kamelots nyeste album. Og jeg må bare bøye meg i støvet, dette er virkelig fet metal. Litt progtendenser, men går vel fortsatt under metal.

Så, dette albumet er virkelig verdt å titte litt på for dere som er litt interessert i metal! (Og da mener jeg Metal, og ikke møkk, som Metallica...:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut begge to, Jonki sa ingenting som kan oppfattes som trakassering av bandet. Han sa bare at det ikke er hans type musikk, hva er problemet med det?

Uansett, jeg digger Kamelot. Har bare Epica, men det er en av de beste metal platene jeg har hørt på lenge, og jeg blir nok å kjøpe The Black Halo snart. Så en musikkvideo fra den, bra greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamelot er ikke min kopp te

I en tråd om Sepultura:

liker du ikke sepultura, så svarer man ikke på denne tråden, er det så vanskelig?

Slutt å spott dine egne idealer din gjøk. Eller er det kanskje mer påtatte idealer?

vel, sepultura tråden er litt annerledes enn der her.

edit : dreit meg loddrett ut, please continue with thread.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Så, dette albumet er virkelig verdt å titte litt på for dere som er litt interessert i metal! (Og da mener jeg Metal, og ikke møkk, som Metallica...:P)

Eh... Dette albumet er bra, men kan ikke måle seg men noen metallica skiver(bortsett fra ST.anger da :P )

Edit: Ok har hørt litt mer og det er bedre enn Garage Inc også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en powermetal-periode der jeg hørte sinnsykt mye på Karma-platen til Kamelot. Den er i grunn også en vannvitti bra plate, tvers igjennom. Bare synd jeg klarte å høre meg lei på hele greia. Creds skal dem iallefall ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.