Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD! Orange Rockerverb MK 3 50w topp!


Anbefalte innlegg

De hadde visst ikke mer igjen av MKII, så da ble det MKIII på meg også :D

Den koster en del mer (ca 4000,-) men bare det at den har attenuator innebygget synes jeg er verdt prisforskjellen. Den funka skikkelig bra på vrengkanalen, ikke fullt så bra på cleankanalen men absolutt akseptabelt!

Hva er inntrykket ditt så langt, Threechords? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fått spilt på den rundt 30 minutter pga ferie men er svinaktig fornøyd!! Jeg synes clean kanalen er helt fantastisk jeg da. Liker vreng kanalen også og synes den tar pedaler meget godt!

Kjører alt av effekter rett inn i amp. Vurderte å kjøre delays (Flashback Mini og MM Deluxe) i sløyfa men det hørtes like bra ut rett i amp så da sparte jeg meg for litt kabling:)

Jeg har ikke fått testet den med band ennå men i starten av august er alle tilbake og gleder meg til å få testet den med fullt band!

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal bruke attenuatoren som boost ved å la den stå på konstant for så å slå den av for soloer eller om jeg skal bruke den motsatt og slå den på for rytme spill vs refreng/solo partier. Men liker attenuatoren og den er ett stort pluss med denne ampen. Synes også reverben låter helt konge selv om jeg ikke bruker reverb så aktivt er det kjekt at den som er der holder mål.

Kan ikke se for meg at jeg noen gang selger denne med mindre jeg slutter helt og spille i band:) Håper det er leeeeeeeenge før den tid kommer.

Per nå har jeg satt settings som følger men finner nok ikke "sweet spot" før bandet er samlet:

Dirty.

Bass: kl 9

Treble: kl 13

Mid: kl 15

Gain: kl 12-13

Clean.
Bass: kl 11

Treble: kl 13

Reverb: kl 8

Half power.

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, den eneste bakdelen jeg kan komme på er at det kan se litt rart ut å ha det vertikalt, og muligens noe tap av bassrespons (skal ikke si det sikkert). Den store fordelen er jo at du får den ene høyttaleren opp i høyden og vil spre lyden bedre, men det er jo egentlig ikke verre enn å bare prøve seg fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.