Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøpe billige humbuckere?


bublemark

Anbefalte innlegg

Nåja, Har sett litt på Guitar Fetish. De virker bra, og jeg hadde nok kjøpt dem til feks Epiphonen min (som jeg aldri bruker). Men Jazzmasteren blir min første Modde-gitar, og da hadde det vært SKOI å ha skikkelige Humbuckere. Heldigvis er ingenting bestemt enda. Skal til London snart, har noen erfaring med det? er det risky å ha med seg pickuper på fly, og andre diverse kostnader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putta nylig en GFS Fat Pat i Les Paulen min, og den låt kanon i den gitaren hvertfall. Jazzmaster er jo en litt annen konstruksjon, men Fat Pat er vel en klone av Seymour Duncan JB, og JB har jeg hatt i en MusicMan-kopi, som jo ikke er så langt fra Fender-gitarer i konstruksjon, så den funker sikkert fjell i en Jazzmaster også.

Ellers hadde jeg en Dream90 i en Jaguar tidligere, og den låt også veldig bra i mine ører. Hissig sak, men likevel veldig allsidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange SD JB på bade finn og facebook, til rundt 500lappen. Gjerne også i kombonasjon med Jazz'n. Så skulle være fint mulig å kjøpe noen rimelige buckere her til lands. Norge er jo et relativt greit land å handle både nye og brukte instrumenter i for tia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.