Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøpe billige humbuckere?


bublemark

Anbefalte innlegg

Hallo på do, Jeg skal modde Jazzmasteren min, til H-H konfig, og lurte på hvor man kan skaffe billige Humbuckere, som låter bra. Jeg tenker mest på JB/59 Combo, Men er åpen for andre forslag.
Helst hvite, men hvis jeg får noen svarte til halve prisen så sier jeg ikke nei :P:

Er det fooresten noen som vet hvor man kan skaffe pickguard i Tort, med H-H routing?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd Di Marzio i HB format. GFS er kurante pickups for å oppgradere en daud Epiphone hvertfall. Prøvd Retro Tron`s og Dream 90`s derfra og var fornøyd med dem hvertfall. Vet ikke åssen PAF`ene deres låter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info! Det er en Squier Jazzmaster. Altså, ikke verdens dyreste sak. Men den spiller bra, etter et OK setup, og strenger. Typen musikk er nok alt fra alternativ rock (grunge) til metall, men altså, det er bare en gitar. Noe OK versatilt, så er jeg Fornøyd!

Men jeg ser mye etter Dimarzio, ettersom de ikke er dyre i landet, eller på Ebay. Duncan JB ligger på 650 inkl Frakt på Ebay, men da blir det Moms osv. Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten Sjekk. Duncan er billigere på Ebay, enn Dimarzio I Norge!
Dimarzio er faktisk dyrere. Men Jeg skal nok ha ett sett. Så det blir rundt 1400 :(
Er ikke lett å være fattig (innen denne interessen :P )

Lol, pga California Tax blir det omtrent Likt. Duncan blir litt dyrere. What to do? Må ikke bestemme meg enda.

Er det andre som synes at det er fint at jeg holder en samtale med meg selv? HAHA

Endret av bublemark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seymour Duncan: 1 595,98 NOK Dette er regnet ut med Tollekalkulator + Cali. Tax (8,0%)

Dimarzio: 1500, En hard utregning, Fant ikke PAF. Neck, så derfor bare rundet jeg av.

Dimarzio fåes på 4Sound, og da er det vel Garanti, og de setter dem inn for deg?
Har hatt dårlig erfaring med 4sound før, de bruker ubeskrivelig lang tid på reprasjoner, og kan ikke forestille meg et HELT PICKUPBYTTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.