Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD --- gitarnissen kommer til St.Hans


OsamaFetLaden

Anbefalte innlegg

Takker takker :D Ja, den er dødstøff---skikkelig bra renlyd, fantastisk vrenglyd og en helt fenomenal hals! Og den ser jo konge ut også! Jeg husker bildet av EVH på coveret av et gitarblad med en oransje krøllelønntoppa Wolfgang, da modellen ble lansert, og syntes den så kjedelig og traust ut. Men denne gitaren ser jo dritbra ut :D

Var det den gitaren du fortalte om som hadde så bra sustain block, Ed? Jeg skal uansett ta den med, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært veldig anti-Floyd, og har aldri eid en Floyd-gitar siden bortimot alle Floyd-gitarene jeg har prøvd har vært anemiske i lyden, i varierende grad. Jeg tenkte at siden jeg nå har passert førti, er det på høy tid å ha eid en gitar med Floyd Rose, og den tanken kom omtrent akkurat da jeg så denne annonsert :P

Men denne gitaren har faktisk dritbra lyd, både rein og vrenga. Det kan ha å gjøre med at Floyd-en er skrudd helt inntil kroppen, som Van Halen har det, men jeg skal prøve å slakke fjærene og høre hvordan det blir med flytende oppsett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.