Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Rødvin

Anbefalte innlegg

Bra pris! Det ble jo gjort en del forandringer på Historics i 2013. "Standard" Customs forble vel uforandret?Utrolig tøff gitar.

Kan ikke så mye om Gibson, så om det ble gjort noen endringer det året vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettbutikk brukte du?

http://thee-underneath.com/

Jeg hadde klart å undertrykket Silverburst-GASen helt til denne tråden kom. Grr.

Også så bra pris da! Jeg fant ingentung under typ 22k da jeg tittet i fjor.

Alltid hatt silverburst-GAS. Nå trenger jeg bare en Flying V i silverburst :)

Har finregnet litt på det og jeg endte vel strengt tatt rett i overkant av tatt på 19 og ikke 18. Fortsatt en bra pris synes jeg. Men jeg lurer kanskje på om posten regnet feil når de fortollet den. Jeg reagerte iallfall da jeg kom på posten og skulle betale den ut og merverdien utgjorde 1500-1600 mindre enn det jeg hadde regnet med. Ikke at jeg klager.

Endret av Rødvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://thee-underneath.com/

Alltid hatt silverburst-GAS. Nå trenger jeg bare en Flying V i silverburst :)

Har finregnet litt på det og jeg endte vel strengt tatt rett i overkant av tatt på 19 og ikke 18. Fortsatt en bra pris synes jeg. Men jeg lurer kanskje på om posten regnet feil når de fortollet den. Jeg reagerte iallfall da jeg kom på posten og skulle betale den ut og merverdien utgjorde 1500-1600 mindre enn det jeg hadde regnet med. Ikke at jeg klager.

Når de regner ut MVA regner de etter dollarkursen den dagen de regner det ut, og ikke den dagen du betalte. Kanskje det forklarer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de regner ut MVA regner de etter dollarkursen den dagen de regner det ut, og ikke den dagen du betalte. Kanskje det forklarer det?

Med mindre kursen på japanske yen falt med 35 % prosent fra jeg betalte til jeg mottok gitaren under to uker senere kunne det vært forklaringen, så tror posten rotet det til :) Verdien som var oppgitt på forsendelsen var også lik den jeg betalte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriepenger og skattepenger, frister på en LPC..! Men har en Yamaha SG2000 som gjør samme nytten for nå..

Silverburst Flying V? Tenker custom serien? Den skal en lete lenge etter, og ut med dobbelte av den Silverbursten du allerede ordna deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriepenger og skattepenger, frister på en LPC..! Men har en Yamaha SG2000 som gjør samme nytten for nå..

Silverburst Flying V? Tenker custom serien? Den skal en lete lenge etter, og ut med dobbelte av den Silverbursten du allerede ordna deg!

Nei, hvis det blir en Flying V så blir det padleåre-utgaven de produserte mellom 75 og 82. Ligger en på Finn nå, men føler den er fem tusen for dyr, dessuten sier uansett fornuften nei. Er ikke fan av Flying V i custom-utgave rent utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.