Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Lagertømming hos Frank


Pledrik

Anbefalte innlegg

Jeg hentet Fano'n hos Frank her for en stund siden, og tok en liten titt på R8en hans i samme slengen. Jeg var litt vel kjapp i kjeften, og sa at den kom han til å selge til meg (svaret var det nå legendariske "denne skal aldri selges"). Jeg burde jo vite bedre, men et par enkle sms'er senere så var gitaren min. Gikk litt fortere enn jeg hadde planlagt, men er nå i hvert fall stolt eier av en nydelig 2008 R8 VOS i Iced tea. Gitaren er i særdeles god stand, og har nesten ikke spillemerker til tross for at den er fra 2008. Har nok tilbrakt mesteparten av livet i caset.

I en litt merkelig turn of events så har jeg i tillegg klart å kjøpe enda en LP som snart er på vei inn, så det kan se ut som om denne R8en snart kommer for salg. Er ikke helt sikker ennå, men er det noen som kjenner at det nøkker litt i visa-kortet så si ifra. Nok prat, litt bilder:

2015615_LP-015.jpg

2015615_LP-006.jpg

2015615_LP-008.jpg

2015615_LP-012.jpg

2015615_LP-014.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Grattis med über fet øks! Jeg har funnet ut at jeg liker double cut gitarer best og selv om denne R8n satt veldig langt inne ble det til slutt ett opplagt valg og spesielt når 3 nye gitarer er på vei inn til www.franksdødsfetegitarer.com!

Håper at denne gitaren ( i tilfelle den havner ut på Finn) går til noen som vet å verdsette den:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:). Fikk spilt en del timer på skjønnheten i går, og må innrømme at dette er en veldig bra R8. Jeg får se når den andre kommer i hus hva jeg gjør, men det er ikke noe stort tap å beholde denne i stedet, gitt.

Og Frank, du bør nok sette av myyyye tid til å holde www.franksdødsfetegitarerpåkorttidsopphold.com oppdatert til en hver tid:). Mye gjennomtrekk der, tenker jeg. høhø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer straks inn en Gibson SG Standard, den kan hjelpe meg litt tror jeg :)

Eirik har vel solgt sin og savner den?

Skal innrømme at jeg har litt lyst på en SG, men SG std funket ikke helt for meg. Blir enten gammel en eller (dare I say) Frank sin nye:). Da venter jeg bare på "den skal aldri selges" om 1, 2, 3...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.