Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Behandle ny ubrukt "eldre" gitar?


LTBR

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp kjøpt denne: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?folderId=4917507&finnkode=59394595Den er ifølge selger(forøvrig den mest seriøse selger jeg har vært bort hittil;) ubrukt og kun tatt ut av kassen for å ta bilder av. Er det noe spesielt jeg sånn umiddelbart bør gjøre? Olje inn gripebrett osv? Blir jo selvfølgelig et sett nye strenger;) Vet ikke om det er "bra" for en gitar å ligge så lenge urørt i kassa si.

En ting til: jeg har en annen også som jeg bruker på gigger, den er satt opp med 12-58 strenger, wound G, for den rette Malcolm sounden:) Tenkte at denne skal være litt mere spillbar enn kun hard rytme. Noen anbefalinger til strengetykkelse på denne gitaren?

Endret av www.dynamite.name
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje olje gripebrettet med litt lemonoil hvis det er ille tørt. Gå over elektronikken med evt elektrorens hvis potmetrene knittrer.. Ellers nye strenger, intonering og GO GO :P

Vet ikke skalaen på denne, men kanskje ett sett med 10-46?

Edit: Må bare si at den gitaren er skamfeit! Er stor AC/DC fan selv ^_^

Endret av CaptainSexy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter FJERNET her. Knakende fin type, som har masse gretsch- og televarianter. Ikke så aktiv på finn og her nå som før.

- Det er ikke påbudt å være anonym på forumet, men kanskje vi skal la folk selv få lov til å røpe hvem personen bak nicket er?

Endret av CastorFiber
Fjernet nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.