Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Nebelung!


StianJ

Anbefalte innlegg

Enda en med P90. Veldig god gitar, finish og båndarbeid er top notch.  P90ene har både trøkk og klarhet/definisjon. Henger bra på reima og er ergonomisk.

IMG_20190509_213317257.jpg

Endret av Brötthäst
Manglet noe tekst som jeg ville ha med.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Lånte en Riffmeister (med humbuckere) til en spillejobb for en del år siden, og det er fortsatt den beste gitaren jeg har spilt på. Hvordan jeg siden da har endt opp med alt annet enn en Riffmeister er for meg en gåte. Må kanskje selge Eclipsen og skaffe meg en Riffmeister i stedet. Vil egentlig ha med P90, men har en Strat med P90 som funker så perfekt til det jeg driver med for tiden, så det er egentlig bare HB-gitaren som er aktuell for utskiftning.

For ordens skyld: Ja, en Custom Shop fra Gibson/Fender, Suhr/TA/Tyler whatnot er selvsagt objektivt sett bedre gitarer. Sikkert Amerikanske produksjonsmodeller også, men Riffmeisteren satt så perfekt i hendene mine, og det er unektelig veldig mye gitar for pengene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min nyanskaffede Riffmeister. Hadde i utgangspunktet lyst på gitar med p90, men det var noe begrenset utvalg av finisher. 

Hadde noen deler liggende, så har montert tone pros locking stoptail og bro, hipshot locking tuners, samt iron gear blues engine pickups. Ingen av delene var veldig nødvendig, da den orginale hardwaren virket solid.

Digger fargen og feelingen på finishen. Blir ingen fingermerker og fantastisk matt og rask hals.

20200515_182751_HDR(1).jpg

20200515_182801(1).jpg

Endret av Endt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Endt skrev:

Min nyanskaffede Riffmeister. Hadde i utgangspunktet lyst på gitar med p90, men det var noe begrenset utvalg av finisher. 

Hadde noen deler liggende, så har montert tone pros locking stoptail og bro, hipshot locking tuners, samt iron gear blues engine pickups. Ingen av delene var veldig nødvendig, da den orginale hardwaren virket solid.

Digger fargen og feelingen på finishen. Blir ingen fingermerker og fantastisk matt og rask hals.

20200515_182751_HDR(1).jpg

20200515_182801(1).jpg

Gratulerer. Kul farge👍

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.