Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist/rytmegitarist søker band (/ folk å spille med) på østlandet


NikolaiJH

Anbefalte innlegg

Yo! Har prøvd her tidligere, men prøver igjen. Jeg er en 23 år gammel vokalist/gitarist og låtskriver. Holder til i Fredrikstad om dagen, men vurderer å flytte til Oslo etterhvert. Jeg er glad i å spille punk rock og rock 'n roll som til tider beveger dansefoten hos folk. Er dog åpen for det meste. Jeg kan forøvrig også spille litt munnspill. Det blir dog veldig Dylan-ish.. haha

Det jeg vanligvis lytter til og er påvirket av inkluderer (men er ikke avgrenset til):

The Replacements

Ramones

Foo Fighters

The Gaslight Anthem

Hot Water Music

The Beatles (duh)

Against Me!

Bob Dylan

Queens of the Stone Age

Split Lip/Chamberlain

The Clash

Bruce Springsteen

Nirvana

The Loved Ones

Mye annet innenfor mange sjangre, men den listen der blir for lang. Anyway! Hvis man vil høre noen av låtene jeg har skrevet, kan de finnes her: http://www.soundcloud.com/themotelradio

Det viktigste for meg er å spille med hyggelige folk som har litt ambisjoner. Også kult om alle involverte har noe kreativt å bidra med i låtskrivingsprosessen, spesielt med tanke deres egne instrumenter. Har også en konsert planlagt 17. August, og det hadde vært ytterst perfekt å spille denne med band istedenfor alene. Vil spille mye gigs generelt. Ikke interessert i å være solo-artist, derfor bandjakten.

Om dette virker interessant, ta kontakt på tlf 926 06 144, eller e-post nikolai.holi@gmail.com


Endret av NikolaiJH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.