Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distant Entry - Man/kind (progmetal)


ErlendB

Anbefalte innlegg

Som vanlig er detta knall! Praktfull komposisjon og lydbilde!

Du har mange gode riff og melodier gående, der noen av dem kun kommer en gang, noe som jeg synes er litt synd, fordi det låter barskt. Tenker særlig da på partiene som starter 0:44 og 7:37.

Så vil bare si at du har jævlig mye bra gående i en og samme låt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Har vært inne på dette før, rasjoner litt mer på alle ideene dine, og gjenta deg selv litt mer.
Man kan gjerne bli litt lei temaene når man spiller inn og filer fram og tilbake selv på materialet, men vi som lytter har ikke hørt det før.

Dette er jo storligen, men skal jeg finne noe å kritisere, kunne jeg kanskje ha ønsket meg litt mer dynamikk. Det durer og går på samme volum og tempo i ti minutter, og det blir pittelitt lite variert.

Som vanlig er jeg storfornøyd, og håper du får mange fans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig er detta knall! Praktfull komposisjon og lydbilde!

Du har mange gode riff og melodier gående, der noen av dem kun kommer en gang, noe som jeg synes er litt synd, fordi det låter barskt. Tenker særlig da på partiene som starter 0:44 og 7:37.

Så vil bare si at du har jævlig mye bra gående i en og samme låt!

Takker! Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt her, dvs å ikke gjenta noen partier annet enn refrenget.

Enig. Har vært inne på dette før, rasjoner litt mer på alle ideene dine, og gjenta deg selv litt mer.

Man kan gjerne bli litt lei temaene når man spiller inn og filer fram og tilbake selv på materialet, men vi som lytter har ikke hørt det før.

Dette er jo storligen, men skal jeg finne noe å kritisere, kunne jeg kanskje ha ønsket meg litt mer dynamikk. Det durer og går på samme volum og tempo i ti minutter, og det blir pittelitt lite variert.

Som vanlig er jeg storfornøyd, og håper du får mange fans!

Enig i det dynamiske. Det blir en lang låt med kanskje litt vel mye futt hele vegen... Jeg har tatt til meg rasjonstipset ditt før, men som jeg skrev til Tell ønsket jeg å gjøre det litt annerledes denne gangen (inspirert av band som gjør det samme). Melodilinjene går jo igjen da, det syntes jeg ble kult. Uansett takk for kommentarer begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.