Roar 2 Skrevet Mai 23, 2005 Jau, nyskiva til gutta. Dette er seriøst heavy metal på sitt ypperste. Et must-have. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lord Nelson 26 Skrevet Mai 24, 2005 Har ikkje høyrt igjennom plata, men fekk med meg ein del låtar live og det rocka jævli. var du på Blæst på fredag roar? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Roar 2 Skrevet Mai 24, 2005 Har ikkje høyrt igjennom plata, men fekk med meg ein del låtar live og det rocka jævli. var du på Blæst på fredag roar?Var nok ikke det. Vi skulle jo egentlig varme opp for dem, men det gikk ikke p.g.a den råtne aldersgrensa.Dere fikk forresten gode kritikker for den konserten deres på eternal terror, tror jeg.Har forresten hørt en låt på siden deres. Keep rocking! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
acron 0 Skrevet Mai 25, 2005 Kristian, har Pete sluttet i Griffin eller tar han bare en pause? Noen andre som har noe mer info om dette? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Roar 2 Skrevet Mai 25, 2005 I følge Kai så er det bare snakk om en pause. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lord Nelson 26 Skrevet Mai 25, 2005 Eg forstod det slik utifrå heimesida deira iallefall. Kva band spelar du i? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Roar 2 Skrevet Mai 25, 2005 Eg forstod det slik utifrå heimesida deira iallefall. Kva band spelar du i?Vi har ikke noe navn enda, desverre. Men satser på at det blir konserter etter høsten. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider