Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Litt av hvert


OsamaFetLaden

Anbefalte innlegg

Momose, ja. Siden jeg pakka den ut i går, har jeg brukt mye tid på bare beundre den. Utrolig bra lagd gitar, og super lyd. Nå trenger jeg bare å PG-modde den så er den perfekt :P

Fikk et bra tilbud hos Fanoman, men den dealen jeg gjorde var like bra---dette er to fenomenale gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke blande meg inn i denne tråden ;)

Godt Osama er happy.....men at han gjorde en like bra deal her som den han kunne fått av meg tidligere...... hmmmm, det har jeg vondt for å tro ..... HoHo :) :)

Grattis med fine gitarer forresten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, du vet jo selv hvor fin den ene er ;)

Jeg kam ikke se jeg gjorde noen dårligere handel, ettersom en god 335 var én av kandidatene til hva jeg skulle erstatte R7-en med. 2nd hand Momose solidbodies koster rundt 11,5k fra japanske forhandlere, om man tar moms med i regnestykket, og frakt fra Japan kommer vel på 2k pluss?

Jeg vil gjerne vite mer om Jazzcasteren----om noen vet hvem som har lagd den, vester jeg pris på en heads up.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telemaster. Sjekk hva som er stempla på neck og i neckpocket så vet du i allefall hvem som har produsert delene. Den ligner på den jeg hadde bortsett fra magnlende neck PU.

Min var MJT/Allparts med lett relic. Veldig krakelert lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått utfyllende info fra både Fanoman og han som i sin tid bestilte delene, så jeg er hjulpen nå. Men takk likevel, djupnes.

Jeg burde selge den, av hensyn til økonomi og husfred, men har også lyst til å beholde den. Om jeg gjør dét, må jeg ha en neck pickup, men jeg tror det må bli noe anna enn en tradisjonell Tele-pickup---det ville trekke gitaren et skritt til i Tele-retning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.