Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Gibson ES335


KristianF

Anbefalte innlegg

Så, første Gibson her i gården!

2010 ES335 dot reissue fra Mephis.

Låter og føles bra, noe uvant etter årevis med kun Fender.

En tidligere eier, pent holdt gitar.

Den har Peter Green-moden som gjør at midtposisjonen er ute av fase. Må få reversert den etterhvert, er foreløpig ikke fan.

Ellers låter det fint!

Har naturligvis nappa av plekterbrettet, slik en skal på en ES...

Forferdelig vanskelig å få gjengitt fargen ordentlig men. Får se når det kommer ordentlig dagslys.

9XZwn7n.jpg

2Rqqvok.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer---nydelig gitar! :)

Men, ikke fjern PG-modden. Du må bruke litt tid på å stille inn volum- og tonekontrollene for å finne 'da sweet spots', men tro meg når jeg sier det er mange av dem. På den annen side er det jo fint på en 335 å ha muligheten til å ha pickupene i fase, også, for Clapton-lyden, men da er vel den beste løsningen en fasebryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Foreløpig fornøyd :)

Gratulerer---nydelig gitar! :)

Men, ikke fjern PG-modden. Du må bruke litt tid på å stille inn volum- og tonekontrollene for å finne 'da sweet spots', men tro meg når jeg sier det er mange av dem. På den annen side er det jo fint på en 335 å ha muligheten til å ha pickupene i fase, også, for Clapton-lyden, men da er vel den beste løsningen en fasebryter.

Synes det blir litt vel klumsete når gitaren skal brukes live, har nok knotter og brytere å forholde meg på bakkeplan.

Er ikke noen fan av tonen i motfase heller, for å være helt ærlig.

Aaah, fin gitar! Var det denne som lå på finn til en særdeles god pris?

Lå på finn ja, om det var særdeles god pris eller ikke får være opp til andre å bedømme, jeg synes den var ålreit iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.