Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintage maskeringstape


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Gal selger det der. Han selger vel også gamle shim'er for et par hundre dollar. Jeg har et par slike liggende som jeg gladelig selger for halve prisen :)

Og tar gjerne imot bud fra 1000 kr for en original '54 signert teipbit hehe.

Lurer på om EV får solgt noe i det hele tatt, han er jo en skurk. Og prisene hans er jo helt på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det penger å hente.

Disse skal jeg ha minst 300$ for. A lot of life left in them. Tredd på med en pre-CBS-pinsett vil de gi Straten din den ekte tonen vi har alle kommet til å elske. Tenk Jimi, SRV etc. Denne vintage gummien har the L@@k.

17068452134_eb9a2bb680_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap!

Men vedder på at det selger utrolig nok. Har man kjøpt f.eks en '56 strat og nesten alt er originalt, si unntatt et par potmeter og skruer/gummi til pickuper, kan man ved å betale en liten håndfull lapper for gamle deler gjøre gitaren "original" igjen, og det kan han masse å si for hva du kan få igjen hos den rette samleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, for samlere er original stand selvfølgelig det viktigste forståelig nok. Men det å ta $250 for en tapebit, tviler på at mange biter på der gitt, det blir bare for dumt.

Og det er nok andre ting som er viktigere indikasjon på ekthet for de fleste ;)

Og ikke minst, hadde aldri kjøpt en ting av EV, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det penger å hente.

Disse skal jeg ha minst 300$ for. A lot of life left in them. Tredd på med en pre-CBS-pinsett vil de gi Straten din den ekte tonen vi har alle kommet til å elske. Tenk Jimi, SRV etc. Denne vintage gummien har the L@@k.

Den planlagte pre-cbs internett butikken vi skulle starte, hva var nå navnet du foreslo igjen? :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.