Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Pro!


Anbefalte innlegg

husk at du ikke kjøper en CD med guitar Pro på, men at du kjøper en kode, bestående av siffer og bokstaver. Denne får du vel på maile eller noe rett etter at du har kjøpt den. Så er det bare å laste ned og plotte koden inn i softwaren og vips, du har fullversjon...

Ellers anbefaler jeg deg å vente da neste versjon er rett rundt hjørnet såvidt jeg har skjønt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du ikke kjøper en CD med guitar Pro på' date=' men at du kjøper en kode, bestående av siffer og bokstaver. Denne får du vel på maile eller noe rett etter at du har kjøpt den. Så er det bare å laste ned og plotte koden inn i softwaren og vips, du har fullversjon...

[b']Ellers anbefaler jeg deg å vente da neste versjon er rett rundt hjørnet såvidt jeg har skjønt...

Gitarlæreren min sa at om man bestilte guitar pro, får man automatisk den nye versjonen gratis... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers anbefaler jeg deg å vente da neste versjon er rett rundt hjørnet såvidt jeg har skjønt...

Gitarlæreren min sa at om man bestilte guitar pro, får man automatisk den nye versjonen gratis... :?

For øyeblikket er versjon 4.0 her. Kjøper du 4.0 får du 4.1, 4.2 etc. gratis. Men du må igjen betale for versjon 5.0.

Du får oppdateringene gratis, men ikke de nye versjonene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers anbefaler jeg deg å vente da neste versjon er rett rundt hjørnet såvidt jeg har skjønt...

Gitarlæreren min sa at om man bestilte guitar pro, får man automatisk den nye versjonen gratis... :?

For øyeblikket er versjon 4.0 her. Kjøper du 4.0 får du 4.1, 4.2 etc. gratis. Men du må igjen betale for versjon 5.0.

Du får oppdateringene gratis, men ikke de nye versjonene ;)

"Free upgrade to all 4.x versions (if you have bought the version 4)

Special discount on the future version 5"

Hva er special discount?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har ulovlig Guitar Pro.. Jeg tror de fleste på forumet har det enkli.. Men det er ikke no å være flau over.. GP er et prog som er lett å "cracke" og da blir et selvfølgelig "cracka"... Sånn er det med den saken.. Du får lasta ned Guitar Pro fullversion over alt.. Sikkert ved å søke på google til og med..

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.