Gå til innhold
Admko

The Haunted Bassen

Anbefalte innlegg

beklager størrelsen på bildet men orker ikke å forminske nå,

og ignorer han som holder den, (det er han som designet den og brukte den, toshiya fra dir en grey)

eh jah

men går det an å få laget en kopi av bassen uten å bryte noen copyrights og slikt? og i så fall vill dene koste mye? og hvis ja hvor mye ca, vet den ikkje kan være billig men jah-

(i følge et intervju skal den være veldig tung, så hardt tungt tre?)

000.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
er det en hummer?

ja, med freddy krugers finger-knife-expansion set.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en han men ignorer det for øyeblikket, synes bassen er stilig selv og vil egentlig bare ha litt info-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Aner ikke om det er Copyright på den.. Det var jo egentlig rart hvis ikke eller? send han en mail om det er mulig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne sendt ESP, tror det var ESP som lagde den ivertfall, Toshiya tegnet den selv så er det han som skal ha copyritghten mest sansynlig, og aner ikkje om han svarer siden den Haunted bassen ikkje har blitt brukt siden Gauze og Blitz (tror jeg), nå brukern en esp bass, som er litt rar.

men kanskje maile, vi får se-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke den var så kul jeg. Jeg syns det er fetere med en MusicMan Sterling bass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det skulle være mulig å skaffe seg en kopi av den uten at det er ulovlig. Men jeg anbefaler deg å sjekke litt rundt først.

Forresten syns jeg den var helt forferdelig! Men smaken er som baken. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. syntes den var deilig, jeg..:P men hadde ikke turt å ta den med på en konsert.. :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe det er mange som hater den og mange som liker den =3 like greit egenlig, liker den selv fordi den er så intresang og se på men ville heller aldri brukt den på konsert O.o takk for tips og lignende heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.