Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

VG klinker til..


skela

Anbefalte innlegg

Med floyd rose???

Jeg er ingen ekspert på Santana men det virker litt merkelig.. med mindre han hadde noen måneders pause mellom sponsoravtaler med Gibson og PRS... (begge gitarmerker ble forøvrig presenter med samme tekst 'guitars have different colours but this one is like a rainbow..' i annonsene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slash spilte vel en kortere periode på en B.C Rich Mockingbird ja.

Da han begynte ja som guttunge. Så brukte han en på You Could Be Mine, i uyi eraen, som er den han er medt kjent for, signaturmodellen sin.

Denne er også tatt frem innimellom i ettertid, men han har aldri i brukt Mockingbird i noen perioder siden han var i oppstartfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.slashparadise.com/equipment/guitars-slash.php

  • B.C. Rich Warlock: Reckless Life / Nice Boys / Move To The City / Mama Kin
  • B.C. Rich Mockingbird (lead): You Could Be Mine / The Truth / The Alien / Headspace
  • (studio)
  • B.C. Rich Mockingbird: Guns N' Roses / Slash's Snakepit / Velvet Revolver / Slash Solo
  • (live)
  • On stage, from the early 1990s, Slash mainly played with Les Paul Standard and particularly two 1987 models that he brought on tour with Guns N 'Roses, Slash's Snakepit and Velvet Revolver. During this period, he also used several B.C. Rich Mockingbird ("You Could Be Mine", "The Alien", "Sucker Train Blues"), Gibson EDS-1275 ("Patience", "Knockin' On Heaven's Door"), Guild Crossroads ("Neither Can I", "Back And Forth Again", "Back To The Moment") or Travis Bean 1000 ("Bad Obsession", "Rusted Heroes"). Since 2010 and his solo tours, Slash decided to mainly use his signature Les Pauls.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg Santana med Floyd Rose... Gary Moore brukte vel noen slike gitarer på den tid men Sanatana blir litt 'feil'.. Men selvfølgelig mulig man har oversett en (kort) epoke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.