Glorianah 0 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Fikk denne gitaren av en onkel. Synes det er vanskelig å finne info om denne gitaren på nett, noen som har peiling på Tokai bass gitarer? Lenke til innlegg Del på andre sider
+Truckstop Chuckie 7 018 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Denne er fra 80-tallet en gang tror jeg, basert på logoen. Mest sannsynlig en veldig brukbar sak. Ser tøff ut! Lenke til innlegg Del på andre sider
Glorianah 0 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Ja den er veldig fin Mange som sier mye bra om disse gitarene i div forum vertfall. Har vurdert tanken på å selge den siden jeg ikke spiller lenger, men spørs om jeg bare beholder den Vet ikke hvor mye disse evt selges for heller? Lenke til innlegg Del på andre sider
+Truckstop Chuckie 7 018 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Tja, 3-4 lapper tror jeg ikke er ueffent, basert på hva de går for utenlands. De med spaghetti-logo ligger litt høyere i pris. Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå