Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste sett på noen billige squier-telecastere til å modde/oppgradere. Har funnet en affinity (kinaprodusert) til en ok pris, men er ikke særlig interresert i nakken. Er det noe spessielt jeg må tenke på når det kommer til å bytte ut nakken? Antal bolts, størrelse, radius eller lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av blaamann
      Den nye serien heter Vintera og erstatter Classic serien. Made in Mexico.
      Bummer: I den gamle Classic serien kunne en velge en Stratocaster (og Telecaster?) med nitro for et par tusenlapper ekstra, men nå ser jeg bare polyester finish på alle Stratocasterene (det gjelder sannsynligvis også de andre modellene).
      Baja lever videre: Til dere som savner den super populære Baja telecaster så er den nå viderutviklet til "Vintera Series '50s Telecaster Modified"
      Les mer her: https://www.musicradar.com/news/fender-unveils-21-strong-vintera-guitar-and-bass-range
    • Av Audun
      Synes faktisk de ser og høres spennende ut. Liker spesielt Powercasteren.

• Av K-nizm
      Jeg har lyst på en ny el gitar etter hvert der jeg kan oppgradere ting som pickups,tunere,litt mer avansert elektronikk som feks: fasevending,treble/bass filter cut(pbt)killswitch etc...   Tenker det er best med en billig gitar slik at det ikke betyr så mye om den blir modifisert.Det er litt kjipere å modde en dyr gitar og den taper seg mye i verdi.Men vil jo selvfølgelig kjøpe en gitar som er verdt spillemessig å oppgradere. Tenker Max 3000-4000kr for gitar. Jeg er klar over at jeg kan kjøpe en dyrere bedre gitar for alle pengene i oppgraderinger,men da får jeg den ikke som jeg vil og får ikke gleden av det å oppgradere.   Noen Kriterier Mulighet for eller har hh hsh eller hss pickups Jumbo fretz eller høye Gitar med pickguard er jo en fordel men gitar med hh uten pickguard går også. Helst uten floyd rose Helst litt flat radius fingerbrett Ikke for tykk hals(ikke tykkere enn min schecter Hellraiser c1)   Foreløpig tenker jeg : Ltd ec256 Squier classic vibe strat 50,60,70? squier contemporary strat ? Fender strat mic?mim Harley Benton sc custom (skeptisk men nevner den i tilfelle noen har prøvd) Noen som har andre andbefalinger eller prøvd noen av de nevnte gitarene?    
    • Av Kristoffer Hjelmaas Sivertsen
      Heihei! 
      Bestilte telecaster deler fra MJT for ikke så lenge siden og vurderer og gransker pickupmarkedet! Kroppen er i Swamp ash og halsen i maple. Så det blir nok ganske bright (la oss ikke ta tonewood debatten  ) lurer på om folket har noen pickupanbefalinger? Har vært innom å sitt på Fralin, Bare Knuckle og Fender! Ser etter noe vintage med kanskje pittelitt ekstra juice
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.