Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp Av Ny Akustisk Gitar


MKej

Anbefalte innlegg

V-serien er den rimeligste serien av Ibanez

akustiske modeller.

vel, dette er jo ikke en veeeldig god gitar, men det kommer an på hva du forventer av gitaren. Er du nybegynner er dette sikkert en grei gitar, men den er veldig billig, og man får som oftest det man betaler for!

gå i en butikk å prøv en gitar, det funker mye bedre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på Jingles , han kommer fra samme plass som synge-dritfalskt-på-finalen-og-likevel-vinne-Jorun :P Neida fra spøk til alvor, dette er en helt fin nybegynnergitar, og det kan være lurt å kjøpe en gitar i denne prisklassen hvis du er usikker på om du virkelig vil fortsette med å spille gitar. Ellers så kan det jo som tidligere nevnt være fint å gå til en gitarforhandler og prøve en du liker. Da får du det du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på Jingles ' date=' han kommer fra samme plass som synge-dritfalskt-på-finalen-og-likevel-vinne-Jorun :P Neida fra spøk til alvor, dette er en helt fin nybegynnergitar, og det kan være lurt å kjøpe en gitar i denne prisklassen hvis du er usikker på om du virkelig vil fortsette med å spille gitar. Ellers så kan det jo som tidligere nevnt være fint å gå til en gitarforhandler og prøve en du liker. Da får du det du vil ha.[/quote']

haha.. OK..;) jeg inrømmer at Tone sang best, men min favoritt var Erik..;) hele tida..:D

men ja, for at dette inlegget skal ha noe mening så kommer den her:

Ok, greit sorry.. mulig det er en grei gitar allikevel, bare pass på at du ikke får en gitar tilsendt så høres den ræva ut! jeg vil nok en gang anbefale å gå til en forhandler, for da kan man få prøvd litt forskjellige gitarer..:) men hvis du bare skal bruke den gitaren for å finne ut om du vil fortsette er jo det en fin gitar, men bare ikke forvent allverdens av den..;) OK, leo? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor opp i nord, så den eneste gitar butikken er i bodø ( 20km fra meg)

de har ikke det beste utvalget, trur at de ikke har den gitar som er i linken.

Noen som har noe andre gitare og foreslå til den prisklassen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.