Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Koblingssjema 1 humbucker


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Og hvis du i ettertid vil sette inn en Texas special eller bytte pickup er det jo veldig mye arbeid å måtte sage hull i gitaren

Teas specials middle pickup blir innstallert med en gang og jeg har kjøpt et ekte fender potmeter. Jeg har også kommet til at å lage et baklokk i treverk på forhånd er en god ide. Men pickup kan aldri byttes derfor setter jeg i skikkelig med en gang.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det er flere her på forumet som begynner å grine når du skriver det? ;-)

Hva med dette alternativet for da kan pickups også byttes: http://www.guitarfetish.com/Humbucker-Rout-adapter-ring-Fits-Strat-pickup-Straight-THREE-COLORS_p_4348.html

Alt må være nøye gjennomtenkt og jeg setter pris på guidience

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det låte greit med gran hvis jeg lager med granplanke i midten og hollowbody og kryssfiner lokk som er kledd med lær og tonewood som baklokk hvis gitaren er riktig satt opp og bra pickups og godt arbeid?det er jo ikke de edleste materialer men kan det bli god lyd av noe slikt? For også prøvegitaren skal bli fin, bare ikke SÅ fin. Jeg vil ha god lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.