Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: 123456...., 7.


Anbefalte innlegg

Estetisk sett er denne gitaren så over-the-edge. Mon tro om sort perlemorsplekterbrett hadde gjort seg?

Gjør seg dårlig på svart, imo. Speil er kult. Så kan du blende den peneste jenta i publikum og deretter blunke til henne, og etter gigen....! True story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket opp en ting til på gitaren... Trenger ny locking nut. Gjengene på selve nøtta, på mørk H- og E-strengen, bare spinner.

Kjipt, men uansett bra pris på gitaren.

Det er kjipt, men er vel bare å ringe ibanez hvis du ikke finner på havnen. Koster vel ikke allverden en nøtt?

Ellers så er det jo en ypperlig mulighet til å konvertere den :D

Endret av djupnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener til hardtail? :)Må original Ibanez-nøtt på denne her, så koster muligens en 5-600,-... Vi får se hvor man finner en. Ibanezrulez.com er ellers en god plass å spore opp alskens Ibanez-deler, spesielt til signaturmodellene.

Jeg skal innrømme at jeg har like lite peiling på 7-strengs gitarer som jeg har på lokalpolitikk i Stjørdal.

Har bare et inntrykk av at det er en kurant sak å finne deler til ibanez og yamaha. Til og med småobskure utgåtte modeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.