Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe fx 2 problemer


Anbefalte innlegg

Jeg er ganske nybegynner med Axe Fx selv, så dette blir bare gjetting.

Har du forsøkt alle utgangene samt hodetelefonutgangen? Og ingen av de gir lyd?

På forumet leste jeg noe om at det etter en av de siste oppgraderingene var en innstilling som sto på -60dB og at den må endres. Vet ikke om dette var samme problem, men jeg kan søke litt og se hva jeg finner.

Har du forresten innstallert FW18.04?

EDIT: Det kan også hende at tidligere eier har kontrollert volum med en expressionpedal og at du enten må koble på dette, eller endre innstillene for hvordan volumet skal kontrolleres.

Har du forresten utslag på input-meterne?

Har du forsøkt alle inputene?

Endret av nikotro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utslag på inputene. Og ingen som helst utslag på knapper og hjul. Det skjer ingenting i displayet når jeg skrur og trykker. Tenkte først det var en slags "lock"-knapp en plass men det ser ikke sånn ut. Mulig den har blitt hardhendt behandlet hos Posten, så noe har blitt ødelagt under frakt. Skal skru den opp og titte litt inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå er det et nytt problem. Ser ut som usb er ødelagt. Får ikke kontakt med pc. Prøvd alle porter og 3,4 kabler og 2 pc'er men ingen kontakt. Savner rørampen min kjenner jeg!

Fins det noen man kan sjekke om USB funker? Noen slags test eller måling?

Endret av Evil_Caprino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å bytte rør?

Slik gammelmodig teknologi er det vel ingen som tyr til i disse dager. :ninja:

Har du kjøpt denne brukt? Det finnes de som sverger til andre type produkter som kjøper moderne duppedingser, løsner kabler på innsiden, for så å selge til en intetanende kjøper. Ren og skjær vandalisme for å sverte markedets beste gitarrelaterte produkt.

Endret av The Euphor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har prøvd. Men får en feilmelding og etterpå så står det at den er installert. Men det er den da altså ikke.

Trist. Ta kontakt med Fractal, de brukar svara ganska snabbt.

Checka vilket firmware som är installerat. Är det en av de senaste så är det i alla fall ett bevis på att USB-porten fungerade för säljaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.