Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Mustang 1 (V2)


Brekki

Anbefalte innlegg

Trenger en ny forsterker til øving i stua da min Marshall MG100DFX blir for stor.

Skal begynne å spille litt igjen etter et lengre opphold, så det er ingen krav til det dyreste av utstyr.

Noen som har erfaring med Fender Mustang V2 serien? Tenker nok det blir 20W versjonen på meg evt.

Noen som har noen bedre alternativer i prisklasse 1000 - 2000 til stuebruk?

Til slutt, noen som kunne gitt meg et estimat på hvor mye Marshall MG100DFX kan være verdt?

Pent brukt, stort sett på gutterommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang er fine amper det. Skal jeg komme med et forbrukertips vil jeg heller anbefale mustang ii. 12" høyttaleren låter bedre enn 8" i mustang i. 1695,-

Mener jeg solgte min mg100hdfx med 4*12 kab for ca 3000 noen år tilbake. Komboen du har? 2000 +/- ville jeg prøvd på, alt etter hvor fort du vil selge.

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Mustang 1. Den låter greit og bruker den mye. Gjør jobben og det er lett å få til det meste av lyder. Bor i leilighet og kan spille på lavt volum uten at det plager naboene.

Kniper imidlertid meg selv stadig vekk i ha lyst på en Yamaha Thr. Virker veldig, veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har en Mustang I. Den er best på klassiske Fenderlyder, og jeg tipper Voxen gjør Vox best uten at jeg har testa den. :) Rolanden er mer allround, jeg liker den også. Litt mørkere i voicingen enn Mustangen, mener jeg å huske, så den er bedre på vrenglyder. Så det kommer helt an på hva du er ute etter. Skal du ha noe som er litt Marshallaktig, tror jeg Rolanden er best.

Endret av Ichi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vox Vt forsterkerne låter veldig bra til det bruket trådstarter sikter til. Har hatt en Vt 20+ selv, og var godt fornøyd. Det skal sies at den ble byttet ut med en Mustang iii forsterker i et øyemed som ikke ble noe av... Men i valget mellom Roland, Fender og Vox så synes jeg det blir hips om happ hva man velger. De funker bra til det bruket du sikter til alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette noe jeg selger selv, men hva med Fender Vibro Champ XD? Det er en rørforsterker med digitale voicinger.

Moro at du skulle nevne den; det var ampen jeg kjøpte når jeg solgte mg100hdfx.

Hadde den noen år; knallbra amp. Savner den iblant til hjemmebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.