Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender partscaster med mexocodeler v/s original Fender Mexico


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg har regnet ut hva jeg har brukt og må bruke økonomisk på min partscaster Mot å kjøpe en ny Fender Mexico. Det kommer ut på det samme selv om noen av mine deler er USA. Grunnen er at hvis man skal ha tilsvarende originalt så må man først kjøpe gitaren og så legge til Texas Specials på en Fender Mexico Stratocaster for å kunne sammenligne. Hadde jeg hatt brukte Mexico pickups i min så hadde en ny vært billigere.

En grunn til er at jeg har solgt mange av delene på marktplaats.nl (jeg har vært ærlig) og det folk er villig til å betale for et koblet Squire brett ville ALDRI jeg betalt. Dessuten skal jeg selge kroppen (ærlig) og det er 40 euro etc. Og hvis jeg sier at jeg betalte 59euro for gitaren min komplett ny med fri levering. Da blir mye selvfinansiert.

Denne tråden er bare ment prismessig, ikke hva dere syntes om kvalitet. Men jeg har testet ekte Fender og mine er føles like gode, samme med classic vibe. Og enda bedre blir det når jeg får fender kropp.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.