Web Analytics
Jump to content

NGD :D Jazzmasterrrr

Affen
 Share

Recommended Posts

Anbefaler denne - Tidenes Muff variant, den eller Musket Fuzz/Blunderbuss (som jeg også eier)

Jupp. Mountainking Megalith får også mye skryt rundt omkring. Ellers er det sikkert mulig å få moddet den du har også, hvis det ikke er aktuelt å kjøpe noe shmancy.

Men uansett, flott øks.

Edited by Eivind August

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Affen
      Jada så klarte jeg å surre vekk tremolo armen til min Squier Vintage Mod. Jazzmaster. Hvilken aftermarket passer?
    • By space
      Klarer noen si hva dette er?
      Ingen merking så vidt jeg kan se.
      Er dette Fender AVRI eller noe annet?

Til sammenligning, en MIJ pickup:

• By Affen
      Tonekontrollen på Jazzmaster`n min begynner først å virke når jeg skrur helt ned til 3-0. Hvaslags tonekontroll anbefales å kjøpe for å få en jevnere nedgang fra jeg begynner å skru ned?
    • By Affen
      Valgte å ikke kjøpe noen replacementbro til min Squier VM Jazzmaster. Har satt på .11 strenger og justert broa.
      Null strengeslip. MEN; nå har disse små høydejusteringsskruene til sadlene begynt å skru seg opp mens jeg spiller :-O
      Tips mottas med takk og klem
    • By Affen
      GAS`er litt på Jaguar/Jazzmaster og er litt nysgjerrig på disse Squier modellene. Holder de stand?
      Og for en som ikke har prøvd slike "plugged" (har kun spilt på en Jazzmaster uplugga), hvilke tonale forskjeller der det?
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.