Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar for Dummies?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått med en El-Gitar, en forsterker og jeg har til og med fått meg et plekter. Hva som mangler? En som kan lære meg å spille, men problemet er at jeg ikke kjenner noen andre som spiller. Og jeg har ikke peiling hvor de beste lærerne i Bergen er, som ikke er alt for dyre å gå til

Kansje det er noe på nettet jeg kunne bruke?

Eller kansje en snill person fra Bergen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du går ned på Hagstrøm og spør der så har de nok endel gitarundervisnings tilbud tror jeg.

Kjenner noen som går der og lærer.

Vet ikke om jeg er helt sikker på hvor det ligger, men det finner jeg nok ut. Trenger ihvertfall et ny-begynner kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per, dette er bare en idè, dere bor jo begge i Bergen, kanskje du kan undervise han? så får du litt cash, og du blir bedre selv (hjelper å lære bort ting :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan alltids begynne med undervisning hvis du er interessert...

sjekk ut siden min:

www.iskole.no/hakhol

Har aldri hatt en seriøs elev før, men driver med tensing-band og lærer opp noen småtasser der.

send pm hvis du er interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal kjøpe deg en gitarbok til å komme igang med. Lillebjørns Gitarbok er vel det beste alternativet jeg kommer på akkurat nå.

Og hvis noen på forumet er villig til å lære deg noe til 50 kr timen syns jeg du bør slå til på det. De behøver jo ikke være mestere heller, bare de kan mer enn deg (noe de sannsynligvis kan). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.