Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

112 / 212 Avatar / Zilla / Road Kill / Tube Town kabinett - erfaringer og tips?


Anbefalte innlegg

hei

Er på jakt etter ett mindre kabinett til min Friedman Pink Taco 20w topp.

Folk virker være veldig positive til disse kabinettene.

Jeg har ett strålende Marshall 1960 AHW 412 120w kabinett som låter gull men det blir litt stort og mye trøkk for min smak da jeg prøver å downsize riggen min.

Det jeg er ute etter er ett kabinett som man kan veksle mellom open og closed back slik at man får prøvd ut begge deler.

Tror 112 eller 212 er veien å gå.

Når det gjelder elementer har jeg hørt godt om Greenbacks, Vintage 30, Creamback, Warehouse Green Beret.

Del gjerne erfaringer med disse og tips om aktuelle kandidater.

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatar er visstnok veldig bra greier, men å frakte et kabinett fra USA og hit kommer til å bli svinedyrt. Hvorfor ikke sjekke ut noen kabinettmakere som ligger litt nærmere? Både Zilla og Road Kill holder til i UK, og har beviselig god kvalitet, og relativt lave priser. Samme mulighetene for customvalg, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode forslag her altså :) I like. Blir nok ett 112 kab tenker jeg.

Synes at Zilla sidene ser mest lovende ut og også mest ryddige av de ovennevnte. Denne Paul får mye lovord på nettet og er visstnok veldig hjelpsom og tilgjengelig.

Det minner meg om Nik i Ceriatone og den utrolige servicen han leverer for sine fantastiske amps.

Har avtalt med Paul at han skal ringe meg i morgen for en konkret anbefaling. Noe sier meg at jeg ryker på en "smell" i morgen:)

Tenker at 65/70w er mer enn nok både i en 112 eller 212. Foreløpig heller jeg mot Mini Modern..

Endret av Threechords
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.