Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Høres dette bra ut? ( nesten dumt spørsmål men...)


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Det du gjør Rottenikken , er å kjøpe 10 kropper ( i forskjellige farger seff) , så PRØVER du de .

Jeg tror et par av de kroppene vil være litt "bedre" enn de andre .....eller kanskje ikke .

De beste kroppene vil da ( eventuelt) være ekte tonewood !

Problem solved ! :wub:

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald Hougaard er fyren du tenker på.

Ja, det stemmer. Ham, ja og han anbefalte meg Swamp ash. En ting er jeg fullt klar over og det er at jeg taper masse penger på å kjøpe deler og bygge gitaren i steder for å kjøpe. Men som dere sikkert har forstått så har jeg helt dilla på det. Jeg fikk en Texas specials halsposisjon i dag. Jeg hadde bare Texas specials i bridgeposisjon. Jeg loddet den nye på UTEN EN ENESTE kaldlodding og ingen svidde ledninger. Jeg kortet også litt inn på ledningene.

Nå har jeg bestemt meg for hvilken Gitarkropp jeg skal ha. Jeg må ha Fender Gitarkropp. To krav: ikke over 200 dollar og sort farge. Feks en Texas body. Det skal bli en partscaster. Med bare Fenderdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et bilde av siste loddejobb?

Nei jeg har ikke bilde men jeg har byttet tuppen på loddebolten til tynnere og lengre. Da kom jeg mye lettere til. Det skulle jeg gjort for lenge siden. Nå har pappa lært meg hvordan kaldloddinger ser ut og ikke noe av det i det hele tatt. Og koblingssjema har jeg selvfølgelig.

Det er vel et dumt spørsmål men en ekte Fender kropp kan man vel ikke klage på? (Så lenge den er sort)

Det eneste må være altjeg ønsker meg hardtail.

Jeg innstalerer bestandig microtilt med Fenderlogo hvis jeg har chrome hardware. Grunner er enkel og kan sammenfattes i et ord - byggingen. Det blir mer å gjøre.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.