Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er min G&L Legacy HB Tribute endelig fikset og i perfekt stand, takket være fantastisk service fra Øyvind og Norsk Musikk i Tønsberg.

Det kan se ut som om bridgen hadde fått seg en smell et sted på vei fra California til meg via forhandler i Kristiansand, for det var der, og ikke i nøtta forklaringen til at den ikke holdt stemminga lå.

Nå er den stemt, holder seg stemt, er perfekt intonert, med lav, fin action som passer meg, den har fått ny nøtt og strengetre og låter kuler og krutt - skarp og glassy eller fett lead med HB.

Kan bare anbefale Norsk Musikk for alle som trenger en gitarfiksing i Tønsberg eller i nærheten.

https://www.facebook.com/NorskMusikkInstrument

PS: Den er ikke til salgs lenger ;-)

post-8009-0-57913300-1426333379_thumb.jppost-8009-0-54437400-1426333380_thumb.jppost-8009-0-16036900-1426333381_thumb.jppost-8009-0-85198100-1426333381_thumb.jp

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er min G&L Legacy HB Tribute endelig fikset og i perfekt stand, takket være fantastisk service fra Øyvind og Norsk Musikk i Tønsberg.

Det kan se ut som om bridgen hadde fått seg en smell et sted på vei fra California til meg via forhandler i Kristiansand, for det var der, og ikke i nøtta forklaringen til at den ikke holdt stemminga lå.

Nå er den stemt, holder seg stemt, er perfekt intonert, med lav, fin action som passer meg, den har fått ny nøtt og strengetre og låter kuler og krutt - skarp og glassy eller fett lead med HB.

Kan bare anbefale Norsk Musikk for alle som trenger en gitarfiksing i Tønsberg eller i nærheten.

https://www.facebook.com/NorskMusikkInstrument

PS: Den er ikke til salgs lenger ;-)

_1000041.JPG _1000043.JPG _1000044.JPG _1000047.JPG

Øyvind er helt knall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at Slepin, ehh, Dippner i Kr. Sand dekka reppen ? :)
Fin gitar, G&L er undervurdert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Beatlemaniac
      Skal kjøpe ny gitar ettersom at epiphonen er ødelagt. Nå skal jeg kjøpe meg ny gitar og det står mellom en Gibson SG eller en Fender Stratocaster laget i Mexico(for da blir den en god del billigere)?
      -Gutt 14
    • Av Vaalan
      Hei,

Jeg driver å bygger meg en strat med warmoth deler. Kropp i or, hals i bubinga med pao ferro gripebrett.
      Pga det mørke treverket i halsen vil jeg også ha noe lignende på kroppen, så jeg har lyst til å staine den mørkebrun, så mønsteret syns gjennom.

Etter å ha lest meg litt opp på dette finner jeg ut at Or ikke tar stains veldig bra da det "blotcher"(i mangel på et godt norskt ord) mye og blir sjeldent pent.
      For meg er det ikke noe tema med en solid color lakk, og ikke har jeg tilgang på lakksprøyte heller.

Har lest at man kan bruke noe som kalles pre stain conditioner, men finner ikke ut hva tilsvarende er på norsk, da det jeg finner ifra det store utland ikke sendes til Norge.

Har dere noen tips til hva jeg kan behandle kroppen med så jeg kan legge et jevnt lag med stain uten at den blir seende ut som ei ku?

På forhånd takk for svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.