Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei!


Anbefalte innlegg

Heisann!


Endelig fant jeg en side der folk har samme interesse som meg!


Jeg er en mann på 27 år, fra Hallingdal, men bor nå i Nordland. Spilt trommer siden jeg var veldig liten, men fikk endelig eget da jeg var 12 som jeg fortsatt har. Har også et elektronisk trommesett som jeg er veldig fornøyd med.


Har noen gitarer, både bass, elektrisk, nylon og stålgitar pluss ukulele i tillegg til keyboard.


Har klynket litt på gitarene, men ikke fått det helt til før for noen mnd siden da det løsna veldig. Lært meg en del grep og det har ført til større motivasjon innenfor musikk og har også begynt å skrive sanger. Tekstene går unna, men melodien er litt mer så som så enda. Stemmen min kunne sikkert vært bedre, men det er bare å øve :)


Musikkteoretisk og på piano er jeg ganske grønn. Kan ikke noter, men håper å kunne lære det snart. Har sett litt på forumet her og det ser veldig lovende ut.



Jeg har en litt spesiell musikksmak. Rock, Progressiv og metal for det meste.


Av favorittartister kan det nevnes: Petra, Dream Theater, Kansas, Mortification, Queen, Transatlantic, End Of September, Whitecross, Simon & Garfunkel, Spock`s Beard, Phil Keaggy..



Ønsker å utvide mine musikalske sider. Bli en bedre gitarist og å kunne spille litt piano.. Kanskje bli med/starte band også.


Bare å sende en melding også om det er noen felles band du kjenner igjen. :)



Mvh


Ren Moll





  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet!

Det er mange folk med massevis av kunnskap her, så det er mye å lære. Vanligvis er det folk på chatten under arbeidstid også, vanligvis mellom 8-16 på hverdager. Mye gøy og mye å lære.

Det er en del folk med besittelse av både dyrt og billig utstyr, og både folk som kan spille som en helt og folk som ikke kan.

Sjekk galleriet og les diverse tråder, så kommer du deg inn i det ganske raskt.

Eneste jeg lurer på er hvilke gitarer og basser du har, og sleng gjerne på noen bilder og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.