Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Møkka lei...


pretty_zeeko

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en squier vintage modified tele cabronita i Januar for 3000kr. Jeg prøvde den i butikken, men fikk en ny i eske. Skulle spille på den og den buzza og det var iriterende. Jeg gikk tilbake og måtte levere den til service og det kostet 546kr og tok f*** 15 dager. Jeg hentet den idag. Plugger den i og nå fungerer ikke volum knappen i det hele tatt, full volum hele veien. Ikke nok med det, men gitaren lager buzz lyd enda. Dritt streng saddel. Dritt gitar, jeg er vandt med ekte Fender og Gibson. Gjett om jeg skal tilbake i morgen. Jeg vil ikke ha gitaren lenger. Hva skal jeg si? Hva kan jeg kreve? - Musikkbutikken er ganske serriøse og snille mennesker (familie)... Jeg liker ikke dette, men ikke F om jeg skal ha den gitaren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig... Basic oppsett burde de vel gjøre ved kjøp?

Ja, egentlig, men jeg ba ikke om det da jeg klarer å intonere selv osv. Men det er ikke så lett å fikse buzz-lyd fra strengene da sadlen på bridgen er helt ubrukelig og ufiksbar. De klarte ikke å fikse selv....Ikke nok med at de ikke klarer å fikse det, men de kverka volum-knoben. Nå er det kun full voum som fungerer.... knoben er hel i seg selv, men det hjelper ikke å vri på den fordi volumet er på 10 uansett.... makan!!!

Endret av acousticguitarlover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare hevet kjøpet øyeblikkelig. 15 dager for å fikse litt buzz er jo bare helt sykt. Hvorfor byttet de ikke bare sadelen hvis den var ødelagt?

Dette er bare utrolig dårlig gjort av 4sound. Solgte deg noe som ikke var 100% og nekter å ordne opp.

Endret av CaptainSexy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare hevet kjøpet øyeblikkelig. 15 dager for å fikse litt buzz er jo bare helt sykt. Hvorfor byttet de ikke bare sadelen hvis den var ødelagt?

Den er ikke ødelagt, den er vel bare sånn drit dårlig billig kvalitet. Ufiksbar. Ikke nok med det, men de leverer gitaren i en helt annen stand som da de fikk den.... åååh? hvorfor måtte dette skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke ødelagt, den er vel bare sånn drit dårlig billig kvalitet. Ufiksbar. Ikke nok med det, men de leverer gitaren i en helt annen stand som da de fikk den.... åååh? hvorfor måtte dette skje?

Men den delen er jo veldig billig. Hvorfor byttet de den ikke? Er det som er så rart.

De tenker nok siden det er en rimelig gitar så trenger de ikke å gjøre en så grundig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke ødelagt, den er vel bare sånn drit dårlig billig kvalitet. Ufiksbar. Ikke nok med det, men de leverer gitaren i en helt annen stand som da de fikk den.... åååh? hvorfor måtte dette skje?

Jo, den er ødelagt når volumpoten ikke funker lenger. Skal jo ikke være slik selv om det er billig "drit"

Du har nok bare vært max uheldig dessverre, noe som kan skje hvem som helst. Men det er jo klart at en butikk som 4sound burde jo kunne fikse noe så lite "in house" så i morgen vil de nok legge seg flate og fikse opp i dette, alt annet vil forbause meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg ikke helt feil, og uten å sjekke, så har de etter avtaler tre forsøk på seg. Derfor er det liten grunn til å synes eller forlange noe annet.

Uflaks har de nok hatt, og det er jo ikke stas, men regler er regler. Noen ganger går livet en i mot. Kanskje du skal tenke litt på at nå fikk du ut litt av uflakskvota på noe så uvesentlig som en rimelig gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg ikke helt feil, og uten å sjekke, så har de etter avtaler tre forsøk på seg. Derfor er det liten grunn til å synes eller forlange noe annet.

Uflaks har de nok hatt, og det er jo ikke stas, men regler er regler. Noen ganger går livet en i mot. Kanskje du skal tenke litt på at nå fikk du ut litt av uflakskvota på noe så uvesentlig som en rimelig gitar.

Kjøpsloven sier Tre ganger inn på rep med samme problem så har du rett til å heve kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig smooth. De beklagde at de tok betalt for service og reperasjon (det skulle de ikke gjort sa dem). Jeg liker Stordahl familien som driver 4Sound Stodahl Musikk i Moss. Norges beste musikkbutikk! De synes reperatørfirma de leverer gitarer til har gjort noe rart med volumpoten og skulle straks kontakte dem og fortelle hva som har skjedd. De er også enige at det er en veldig dårlig bridge tremolo på Squier gitaren. De kunne se på den der iløpet av dagen, men jeg sa jeg vil ikke ha den gitaren. Jeg fikk alle pengene tilbake ink. all service/reparasjon tilbake. Jeg ble litt frustrert i går og tenkte nok kun på det verste. Takk for svar og informasjon.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ordnet seg .

Sqiure bør prøves NØYE før en kjøper de .

Noen av de har defekter .

Har selv en nær uspilt som har 2 bånd lenger nede på halsen som er for lave .

Ble kjøpt brukt , men blir oppgitt når noe som er praktisk talt helt nytt er defekt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.