Web Analytics
Jump to content

Møkka lei...


pretty_zeeko

Recommended Posts

Jeg kjøpte en squier vintage modified tele cabronita i Januar for 3000kr. Jeg prøvde den i butikken, men fikk en ny i eske. Skulle spille på den og den buzza og det var iriterende. Jeg gikk tilbake og måtte levere den til service og det kostet 546kr og tok f*** 15 dager. Jeg hentet den idag. Plugger den i og nå fungerer ikke volum knappen i det hele tatt, full volum hele veien. Ikke nok med det, men gitaren lager buzz lyd enda. Dritt streng saddel. Dritt gitar, jeg er vandt med ekte Fender og Gibson. Gjett om jeg skal tilbake i morgen. Jeg vil ikke ha gitaren lenger. Hva skal jeg si? Hva kan jeg kreve? - Musikkbutikken er ganske serriøse og snille mennesker (familie)... Jeg liker ikke dette, men ikke F om jeg skal ha den gitaren....

Link to comment
Share on other sites

Festlig... Basic oppsett burde de vel gjøre ved kjøp?

Ja, egentlig, men jeg ba ikke om det da jeg klarer å intonere selv osv. Men det er ikke så lett å fikse buzz-lyd fra strengene da sadlen på bridgen er helt ubrukelig og ufiksbar. De klarte ikke å fikse selv....Ikke nok med at de ikke klarer å fikse det, men de kverka volum-knoben. Nå er det kun full voum som fungerer.... knoben er hel i seg selv, men det hjelper ikke å vri på den fordi volumet er på 10 uansett.... makan!!!

Edited by acousticguitarlover
Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde bare hevet kjøpet øyeblikkelig. 15 dager for å fikse litt buzz er jo bare helt sykt. Hvorfor byttet de ikke bare sadelen hvis den var ødelagt?

Dette er bare utrolig dårlig gjort av 4sound. Solgte deg noe som ikke var 100% og nekter å ordne opp.

Edited by CaptainSexy
Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde bare hevet kjøpet øyeblikkelig. 15 dager for å fikse litt buzz er jo bare helt sykt. Hvorfor byttet de ikke bare sadelen hvis den var ødelagt?

Den er ikke ødelagt, den er vel bare sånn drit dårlig billig kvalitet. Ufiksbar. Ikke nok med det, men de leverer gitaren i en helt annen stand som da de fikk den.... åååh? hvorfor måtte dette skje?

Link to comment
Share on other sites

Den er ikke ødelagt, den er vel bare sånn drit dårlig billig kvalitet. Ufiksbar. Ikke nok med det, men de leverer gitaren i en helt annen stand som da de fikk den.... åååh? hvorfor måtte dette skje?

Men den delen er jo veldig billig. Hvorfor byttet de den ikke? Er det som er så rart.

De tenker nok siden det er en rimelig gitar så trenger de ikke å gjøre en så grundig jobb.

Link to comment
Share on other sites

Den er ikke ødelagt, den er vel bare sånn drit dårlig billig kvalitet. Ufiksbar. Ikke nok med det, men de leverer gitaren i en helt annen stand som da de fikk den.... åååh? hvorfor måtte dette skje?

Jo, den er ødelagt når volumpoten ikke funker lenger. Skal jo ikke være slik selv om det er billig "drit"

Du har nok bare vært max uheldig dessverre, noe som kan skje hvem som helst. Men det er jo klart at en butikk som 4sound burde jo kunne fikse noe så lite "in house" så i morgen vil de nok legge seg flate og fikse opp i dette, alt annet vil forbause meg

Link to comment
Share on other sites

Tar jeg ikke helt feil, og uten å sjekke, så har de etter avtaler tre forsøk på seg. Derfor er det liten grunn til å synes eller forlange noe annet.

Uflaks har de nok hatt, og det er jo ikke stas, men regler er regler. Noen ganger går livet en i mot. Kanskje du skal tenke litt på at nå fikk du ut litt av uflakskvota på noe så uvesentlig som en rimelig gitar.

Link to comment
Share on other sites

Tar jeg ikke helt feil, og uten å sjekke, så har de etter avtaler tre forsøk på seg. Derfor er det liten grunn til å synes eller forlange noe annet.

Uflaks har de nok hatt, og det er jo ikke stas, men regler er regler. Noen ganger går livet en i mot. Kanskje du skal tenke litt på at nå fikk du ut litt av uflakskvota på noe så uvesentlig som en rimelig gitar.

Kjøpsloven sier Tre ganger inn på rep med samme problem så har du rett til å heve kjøpet.

Link to comment
Share on other sites

Det gikk veldig smooth. De beklagde at de tok betalt for service og reperasjon (det skulle de ikke gjort sa dem). Jeg liker Stordahl familien som driver 4Sound Stodahl Musikk i Moss. Norges beste musikkbutikk! De synes reperatørfirma de leverer gitarer til har gjort noe rart med volumpoten og skulle straks kontakte dem og fortelle hva som har skjedd. De er også enige at det er en veldig dårlig bridge tremolo på Squier gitaren. De kunne se på den der iløpet av dagen, men jeg sa jeg vil ikke ha den gitaren. Jeg fikk alle pengene tilbake ink. all service/reparasjon tilbake. Jeg ble litt frustrert i går og tenkte nok kun på det verste. Takk for svar og informasjon.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Bra det ordnet seg .

Sqiure bør prøves NØYE før en kjøper de .

Noen av de har defekter .

Har selv en nær uspilt som har 2 bånd lenger nede på halsen som er for lave .

Ble kjøpt brukt , men blir oppgitt når noe som er praktisk talt helt nytt er defekt .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.