Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din offset!


El_Aba

Anbefalte innlegg

Har fremdeles lyst på en Electrical Guitar Company DS Acrylic! Henning hvordan opplevde du leveringstid og slikt?

Byggetid på den første (9-strengern) var rundt 7-8måneder, tok jo litt tid siden jeg betalte depositum og deretter litt og litt. Nå har prisene gått opp, samt at modellene har blitt mer standarisert (tar altfor lang tid å gjøre custom for alle, Kevin selv har sagt til meg at det også er mange som endrer mening underveis osv, funker dårlig da..)

Nr. 2 (den i midten) var en gammel Peavey T-60 jeg hadde liggende, elsket kroppen og feelen men hatet pickupsa. Fikk Kevin til å sette i en neck-through hals, med alt nytt av elektronikk og pickups, og en omlakkering. Den tok rundt 6mnd.

Nr. 3 (bassen) gikk rimelig kjapt, jeg hadde solgt unna en del for å kjøpe en bass - Sjekket med Kevin om han hadde noen kropper inne som var good to go - Og denne var det, så var bare å sette på en neck, få på plass elektronikk etc og sende ut. Fra jeg mailet han og sa "Hva har du tilgjengelig?" til jeg fikk den så gikk det ikke mer enn 14 dager!

Ventetiden nå derimot så må man belage seg på 1-2 år, kommer ann på hva man vil ha. Men anbefaler å sjekke brukt, går mye til "originale" priser før det ble skrudd opp for en stund tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2015227_IMG_20150227_161352.jpg

Warmoth kropp, hals fra en nittitalls am strat, SD Antiquity II pups, AVRI tremolo, mustang stol. Ekstrapoeng til den som ser hva klistremerket på kroppen er fra.

Utrolig mye snasent i denne tråden. Har siklet litt på en av de gamle Charvelene selv. Brukte ikke Bilinda Butcher en slik?

Endret av Eivind August
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

747 har du flere gut shots av JM`en? Driver å bygger en og interresant å se hvordan de loddet og festet messingplatene way back when. Bruker de sånne små stålvinkler for å holde det på plass? Ser at de har skåret ut en hel vinkel i karet istedet for å bare bore hull.

Skal sjekke hva jeg har liggende på Mac´n. Har bare disse nå i mellomtiden:

12277713973_fd77cc25b9_b.jpg

12278138746_72170010ba_b.jpg

12278098346_3b794122e3_b.jpg

12277681373_80d15758fc_b.jpg

12278055864_549d3827b1_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.