Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din offset!


El_Aba

Anbefalte innlegg

747, kjip farge på den røde der. Hvis du sender den til meg så kan jeg refinne den for deg hvis du vil? :-D

Ja gjerne det. Den rødfargen er litt glorete. Kunne du fått til en slags Idol-burst tror du? Jeg tenker litt sånn fra asurblå til lilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å pløye gjennom "vis meg din alt mulig annet" uten å få veldig GAS, med mulig unntak av Goldtop LP. Den tråden her er derimot mer utfordrende...

Kjenner jeg savner Jaguaren min veldig nå. Sjukt lyst på en ny offset, gjerne med P90. Hadde komplementert LP'n og Strat'en min helt prima!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne det. Den rødfargen er litt glorete. Kunne du fått til en slags Idol-burst tror du? Jeg tenker litt sånn fra asurblå til lilla :)

Ah, god plan. Da sier vi det sånn :-)

Djupnes, begge er stort sett originale og fra 1964. Selv om de er fra samma år, så låter de og spiller ganske forskjellig. Sunbursten har fått bytta tunere og strengetre en gang, og så er den inne til refret nå. Fins ikke finish igjen bakpå halsen :-)

Olympic white er helt original med unntak av det er blitt fiksa litt på en lodding.

Utrolig bra gitarer!

Endret av MAa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

747 har du flere gut shots av JM`en? Driver å bygger en og interresant å se hvordan de loddet og festet messingplatene way back when. Bruker de sånne små stålvinkler for å holde det på plass? Ser at de har skåret ut en hel vinkel i karet istedet for å bare bore hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.