Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din offset!


El_Aba

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, extol skrev:

Helt fantastisk gitar. Trenger nye bånd, så må få ordnet det snart. Du kan få kjøpe denne hvis jeg finner en hvit en😋

Don't toy with me, man! Var dette den som lå på finn i fjor?

Denne er latterlig fet: https://www.vintageandrare.com/product/Fender-Jazzmaster-1965-Olympic-White-70784

 

Endret av Pledrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pledrik skrev:

Don't toy with me, man! Var dette den som lå på finn i fjor?

Denne er latterlig fet: https://www.vintageandrare.com/product/Fender-Jazzmaster-1965-Olympic-White-70784

 

Sabla fet ja. De originale er så spinndyre i custom colour at en refin nok er mer aktuell. Har hatt min i noen år nå, så det kan det ikke ha vært nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Denne her går vel som offset. Fikk denne herligheten i hus for noen uker siden. 

Gibson RD 2007, silverburst.

Satt på et sett bare Knuckle og byttet tunere. (Til egne preferanser)

Ellers fantastisk god gitar!

 

IMG_20190524_161617.thumb.jpg.ffe954ef6b89a07b72b9b0c7d156f9fc.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Fender Custom Shop 1998 Jazzmaster. Min beste venn blant gitarene mine. Fantastisk stand, hadde knapt vært ute av kassa da jeg kjøpte den. Ikke en ripe nå heller, til tross for at jeg har brukt den på en del giger. Ifølge selger var dette prototypen til det som ble 1962 AVRI. Har ikke greid å få det bekreftet, men iallfall var dette den første vintage spec Jazzmastaren som ble lagd siden 1980. 15. januar 1998 står det i halsutsparingen. 

jm_291019.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fano-man skrev:

Min gamle 👍 Nydelig gitar !!

Kult! Var det deg jeg kjøpte den av, for et snaut år siden? Hvis ikke, vet du noe mer om den AVRI-prototype-historien?

Ja, det er en knallgitar. Dyp og varm klang, utrolig jevn tone over hele halsen, holder stemminga bedre enn noen annen vibrato-utstyrt gitar jeg har. Og den eneste Jazzmasteren jeg har hatt som spiller bra med standardstol, uten shims. Det virker som om hardware på denne er strået hvassere enn hva Fender lager i dag. Dessuten digger jeg 30-gradersvinkelen på plekterbrettet, en 60-tallsdetalj Custom Shop glatt ignorerer nå for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Arkadian skrev:

Kult! Var det deg jeg kjøpte den av, for et snaut år siden? Hvis ikke, vet du noe mer om den AVRI-prototype-historien .....

Jeg solgte den for 2-3 år siden til Trondheim. Skal ikke garantere at det er den samme ....men ser veldig lik ut på alle vis, og det var en CS98 modell ✔️

Nei, har dessverre ikke noe mer info ift AVRI-historien 🤔. Veldig fin gitar !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fano-man skrev:

Jeg solgte den for 2-3 år siden til Trondheim. Skal ikke garantere at det er den samme ....men ser veldig lik ut på alle vis, og det var en CS98 modell ✔️

Nei, har dessverre ikke noe mer info ift AVRI-historien 🤔. Veldig fin gitar !!

Jeg kjøpte den av en kar i Trondheim, så det er nok helt sikkert den samme gitaren, ja. Ikke særlig mange vintage spec CS Jazzmastere fra 1998 heller, Google veit ikke om noen andre enn denne. Er du den originale eieren av gitaren? Uansett må jeg si at det er nesten utrolig at gitaren er så strøken med såpass mange eiere, denne kan ikke ha reist land og strand rundt. Nesten så jeg har dårlig samvittighet for å bruke den live, men den fortjener å bli spilt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Arkadian skrev:

Jeg kjøpte den av en kar i Trondheim, så det er nok helt sikkert den samme gitaren, ja. Ikke særlig mange vintage spec CS Jazzmastere fra 1998 heller, Google veit ikke om noen andre enn denne. Er du den originale eieren av gitaren? Uansett må jeg si at det er nesten utrolig at gitaren er så strøken med såpass mange eiere, denne kan ikke ha reist land og strand rundt. Nesten så jeg har dårlig samvittighet for å bruke den live, men den fortjener å bli spilt på.

Heisann, det var jeg som solgte deg denne og som kjøpte den av Fano-man. Skal se om jeg finner infoen om at det var forløperen til AVRI-jazzmasterene.

Nydelig gitar i hvertfall ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Morten-T skrev:

Heisann, det var jeg som solgte deg denne og som kjøpte den av Fano-man. Skal se om jeg finner infoen om at det var forløperen til AVRI-jazzmasterene.

Nydelig gitar i hvertfall ❤️

Hei! Jøss, tre konsekutive eiere av samme gitar i samme tråd! Highend-offsetmiljøet i Norge er tydeligvis ikke så kjempestort. Det er en ypperlig gitar, jeg har aldri vært så fornøyd med et gitarkjøp. Takk igjen for handelen!

  • Liker 2
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.